Någon som har koll på hur de går för C4eva och Garyopa med Hitachi-versionen? Har inte hört något om de nu på ett tag så man börjar ju undra.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur går de med iXtreme för Hitachi-spelarna?
Collapse
X
-
Detta är saxat från #fw
Hitachi iXtreme now in internal beta testing stage. NO ETA | Transformers(works) Sylpheed, Overlord REGION-FREE| XBINS Giveaway: http://*******.com/2mn9f3 |
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är ju aningen mer att testa med hitachi eftersom det finns så satans många versioner av hitachi firmware. Man byter ju aldrig HELA firmware på en hitachi, utan utgår från den befintliga.
Xtreme/iXtreme (aktuella versioner) till Samsung är ju alltid baserade på MS28.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
ja riktigt nära nu! jobbar 1 vecka till så hoppas på 4veckors spel semesterOriginal inlägg av Krutan Visa InläggHitachi iXtreme v1.2 all versions complete, now in code review/final testing. NO ETA
Verkar som att de börjar dra ihop sig nu

Fast de klart so fort denna kommer så är det väll dags för 1,1 direkt efter sen 1.2 o sen 1.2b osv som vanligt alldrig blir det rätt från början.
Bara för att dom kommer på nån skit grej. (1,2b för samsung kör skivorna saktare... )
Tycker C4eve ska stänga butiken o ta semsester nån månad efter denna hitachi FW.
MS lär nog börja jobba på ny ban rutin efter det och GLÖM inte detta------>Så fort skit spelet Halo 3 kommer så kommer dom banna folk igen sätter alla minna pengar på det!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja låååångt ifrån det bästa spelet är det ju. Men inte det absolut sämsta heller. Dock inget för mig eftersom det är ett multiplayerspel. :-POriginal inlägg av Cottonfield66 Visa InläggTare lugnt med capsen... och ja halo och nog det mest värdelösa spel någonsin gjorts.
- Citat
- Flag
Comment
-
Börjar gå iväg från topic JAAA!!! Men måste säga att jag inte heller förstår fascinationen med HALO ... Tycker det inte på något sätt är nydanande eller speciellt kul ..Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment

Comment