Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Angående Pioneer 112D brännaren.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Angående Pioneer 112D brännaren.

Finns det möjlighet att köpa denna extern, så den går i USB'n, då jag endast har en laptop.

Jag funderar på att komma in i dagarna o flasha om min xbox360 men är rädd att min inbyggda ACER-duallayer brännare inte kommer fixa biffen, om man ska tro allt man läser på forumet.

Man vill ju inte flasha om boxen för att sedan upptäcka att ens brännare inte klarar jobbet, då har man lagt 500 kr i sjön.

"It's not the dress that makes you look fat. It's the fat that makes you look fat" / Al Bundy

prova först man vet aldrig. om det inte fungerar kan du köpa en extern lite-on brännare, det har hansi

Comment

vad har du för acer?
      ja har en 2 år gammal Aspire 5021 med Matshita uj-845d brännare. funkar gött
      har hittills bränt 2 spel, splinter cell double agent och fight night 3 på verbatim + tdk skiva. har inte varit några problem. you might have luck just like me =) så som han innan påpekade. testa

Comment

Jag har en Acer Aspire 5003WLMi. Köpte den för ca 8 månader sen.
        Jag hittar ingen speciell information om DVD-märket..

I enhetshanteraren står det bara "Slimtype DVDRW SSM-8515S"

"It's not the dress that makes you look fat. It's the fat that makes you look fat" / Al Bundy

Comment

google hittar ju hur mycket info som helst.
          Det är Lite-On som tillverkar den åt Acer
          http://www.liteonit.com/global/index...1&limitstart=2

http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?...1105d1620268d8
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X