Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Garanti? Sigill trasigt? xbox 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Garanti? Sigill trasigt? xbox 360

Min 360 la av idag system error e-74! Röd lampa lyser längst ner till höger på ringen =(
    Provade att lös göra allt,provade en annan antenn sladd likaså ström!
    Utan resultat,ringde Microsoft support!....Och de skulle skicka mig en fraktsedel och jag skulle ringa UPS efter paketering!
    När jag la på satte jag mig ner och funderade!
    Shit mitt klistermärke sitter inte kvar,min dvd rom e flashad,tänk om jag skicker ner skiten,och får tillbaka den mot att jag får betala ut den!
    För brutet sigill!
    Så vad skall jag göra?
    Kan jag skicka ner den ändå?
    Last edited by hellsekka; 2007-07-04, 22:49.

Det finns folk som har klarat det ändå men dumt att chansa åker du fast får du betala för frakten.

Varför inte köpa ett klisetmärke här från psxcare. det är värt 300kr. Tror frakten ligger runt 400 + att då får du ingen fixad box.

Så flasha tillbax orginal firmware och sätt på ett klistermärke så är det lugnt

Comment

Jag sket i sigillet, min box är nere i tyskland nu, Bara hopppas jag får en ny.
      Men med vanliga flyt så får jag väl den gamla tillbaka..

Comment

Hur vet dy att den är i tyskland

Comment

Kolli Nr.. "tracking number"

Comment

Original inlägg av tigertailz Visa Inlägg
            Hur vet dy att den är i tyskland
            Stod ju det på adress lappen jag klistrade på bla, och även via kolli nr som ngn skrev.... Så WEITERSTADT är min box leverad till..

Comment

asså ja kan ju säga ja hade en fet buckla i Den silver lådan som e inuti
              Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)

Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay

XBMC

250 GB HDD

Comment

Så länge där är sigill kan dom inte säga något ^^

Comment

Original inlägg av JimXbo Visa Inlägg
                  asså ja kan ju säga ja hade en fet buckla i Den silver lådan som e inuti
                  Joo det händer ju att gremlins är inne o bankar på sakerna.. hehe
                  Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

Precis

får väl skafffa en soft air gun och skjuta den
                    Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)

Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay

XBMC

250 GB HDD

Comment

Har beställt ett klistermärke nu iaf här ifrån! Är det bara klistra dit den eller ?

Comment

Fuckiiluckii....UPS ringde nu och undrade om jag hade paketet klart för hämtning!....Men va fan har ju inte fått märket! =( jaja skulle ringa dom när jag blev färdig med packetet

Comment

Märket kommer väl kanske imorgon så, ja klistra bara på det där det gamla satt, där är ju två märken på xboxen men vet inte vart man får tag på det andra, behövs nog inte heller.

Comment

Eller så kontaktar du mig och får kolli#, märket lär nog vara framme redan.
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Den kommer nog tidigast imorgon,gjorde ju ordern idag =(
                              Skulle va bra om jag fick den imorgon så kan man skicka iväg under em! =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X