Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Microsoft förlänger garantin till 3år

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Microsoft förlänger garantin till 3år

Ja efter alla nyhetsrubriker om 360s som går sönder och krachar har nu Microsoft bestämt sig för att förlänga garantin till 3år.

Dock gäller det bara fel med "The red ring of death" men det är o andra sidan det vanliga felet på xboxar.

Övriga garantier fortlöper som vanligt.

Källa: http://www.xbox-scene.com

Så om min xbox 360, som jag köpte på releasedan, går sönder pga ring of death ända fram tills början av december nästa år så får jag en ny ändå?
    MVH
    Mikael Bäck

Comment

En ny lovar de nog inte..... du får en reparerad (eller en ny om du har tur)
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

Ca 33 % av 360 maskinerna pajar aj.. medan PS3 och wii har bara 1-2%. Bättre låta japanerna utveckla nästa xbox tror jag
        PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller

Comment

Jag lider inte om den går sönder, så länge jag får en utbytt.

Dåligt argument för att inte köpa en konsoll tycker jag. Microsoft vill nog inte att dom ska gå sönder. Istället tycker jag det är bra att dom förlänger garantin.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X