Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha - vågar man chansa igen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flasha - vågar man chansa igen?

Håller på att sälja min bannade box, då jag mest använde online delen. Min första tanke var att köpa en ny premium + de spel jag vill kunna köra online.
    Nu börjar jag dock fundera om man inte skulle chansa på att köpa en flashad box ändå. Det skulle vara skönt att veta att boxen klarade av backuper oxså.
    Om man nu köper en 360 med senaste firmware, ser till att enbart köra backups offline samt rycker ut nätverkskabeln och endast spela orginal spel när man har nätverkskabel i, hur säker kan man vara då? Vad jag förstår så bannades boxarna p.g.a. att det var backup skivor och inte orginal som kördes och det var alltså inte själva flashningen som upptäcktes.

Det borde gå hur bra som helst kolla bara xbox-scene dagligen för att se om där e nya banningar.

Comment

och som sagt, eftersom att banningarna är manuella så spela inte spel innan de släppts i butik.
      Xbox 360 samsung extreme firmware
      Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
      PsTWO V14 Matrix infinity
      Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Tack för svaren. Blir nog som sagt att köpa en ny 360 som jag sedan lämnar på psxcare för flashning. Ska bara sälja ps3:an och min bannade box först
        Last edited by samplehead; 2007-07-09, 13:37.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X