Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur ska man göra när man flashar ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur ska man göra när man flashar ?

Hej

Har en Xtreme flashad xbox 360 och kan man bara flasha över xtreme med Iextreme eller hur ska man göra ?

Stället där jag har flashat den säger att det inte kommer att komma ut Iextreme till Hitachi, så jag undrar om ni kan hjälpa mig så jag kan göra det själv ?

Har fixat den nya Toolboxen och jag undrar är dom .bin filerna som följer med redan flashade med Iextreme 1.2 eller måste man göra det själv ?

du kan flasha själv, se bara till att du har ett sata chipset (helst via) som stödjer din hitachi.

iXtreme 1.2 rev2 finns till hitachi nu, alla flashnings filer finns i den, om du har en 78/79 hitachi så behöver du den nya fwtoolbox.

Du hittar säkert en guide här någonstans om du använder sök funktionen ^^

Comment

Haha grymt dålig koll dom måste ha där du flashade den :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Så jag behöver inte använda den nya toolboxen för att flasha den utan jag använder dom filerna som finns i Ixtreme 1.2 rev2 releasen ?
        Och kan jag skriva över den nuvarande Xtreme flashningen med Iextreme som finns på läsarn eller måste jag återställa den ?

Comment

Du har hitachi antar jag, så du måste återställa, läs NFO så får du all info du behöver ^^

Lycka till.

Comment

Okej tack för svaren

Comment

Men en sak till undrar jag.
              Kan xbox:en gå i sönder om det blir något fel under, innan eller efter flashningen ?

Comment

Går flashningen fel så får du svårt att återställa dvdläsaren så den fungerar. Se till att alltid spara alla filer med bios som du läser ur dvdn, gör ett par extra backuper och gör en printscreen i fwtoolbox så du får ut nyckeln på papper med :-)
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X