Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

brända x360 spel går ej att läsa ibland! hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• brända x360 spel går ej att läsa ibland! hjälp

Hej!
    jag har nyligen bränt lost planet, las vegas och the darkness, när jag spelar kan inte mitt xbox läsa skivorna så jag måste starta om xboxen om om igen tills det funkar, vad kan vara problemet?. Jag har ungefär 17 andra spel som funkar utan problem.

Har du använt samma märke på skivorna, brännare, program, inställningar som på de andra 17 spelen?
    Använder du verifiering när du bränner? Påverkar inte själva bränningen, men du får reda på om det blivit något fel på skivan.
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X