Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nedladdat spel...

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nedladdat spel...

Ny här på forumet och har ett spörsmål som jag inte hittat något svar på. Kanske kan ngn vänlig själ på detta forum hjälpa mig?

Har en moddad 360 med Hitachi-läsare och har sedan tidigare en Pioneer-DVR 112D i datan. Har kollat runt lite bland de spel som jag tänkt ladda, men alla har ju typ 75 filer x 90 Mb. Hur ska jag få alla dessa till en fil? Eller ska man inte det?

Vore riktigt coolt om någon hade ett bra svar på detta!

Mvh
    Rogga

pröva packa upp de kanske....aldrig tankat och spelat ett spel i ditt liv? Pröva med winrar

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
      pröva packa upp de kanske....aldrig tankat och spelat ett spel i ditt liv? Pröva med winrar
      Förtydligande; klart jag fattar att jag ska packa upp dem och att det ska göras med Winrar eller dyl, men det jag undrar över är om det ska vara x antal separata filer på skivan eller om det ska vara en fil. Blev frågeställningen klarare?

/Rogga

Comment

I de flesta fallen får man 2 filer efter unrar

1 *.dvd innehåller information om layerbreak samt var iso:n finns.
        2 *.iso själva backup data

Comment

Original inlägg av Roger Häll Visa Inlägg
          Förtydligande; klart jag fattar att jag ska packa upp dem och att det ska göras med Winrar eller dyl, men det jag undrar över är om det ska vara x antal separata filer på skivan eller om det ska vara en fil. Blev frågeställningen klarare?

/Rogga
          Du bör nog läsa FAQ'n så kommer en hel del frågetecken att klarna för dig.
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

när du har brännt skivan så skall den i datorn se ut precis som en DVD-film.. annars har det blivit något fel...

när du spelar upp filmen så berättar den för dig att du måste köra skivan i en xbox360

Du behöver inte bry dig om filstrukturen... de viktiga tipsen har du ju redan fått... men det kan ju oxo vara bra att testa imagefilerna med schtromextraxt eller dvdmulleter innan du börjar bränna.. då får du reda på om något saknas..

Comment

offtopic

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
              när du har brännt skivan så skall den i datorn se ut precis som en DVD-film.. annars har det blivit något fel...

när du spelar upp filmen så berättar den för dig att du måste köra skivan i en xbox360

Du behöver inte bry dig om filstrukturen... de viktiga tipsen har du ju redan fått... men det kan ju oxo vara bra att testa imagefilerna med schtromextraxt eller dvdmulleter innan du börjar bränna.. då får du reda på om något saknas..
              men drakdödarn trode du tagit död på dig själv! var håller du hus? bara msn o activ i forum?

Comment

har den andra datorn i förrådet så det blir inte så ofta man sitter där
                brukar fjärrstyra den när jag skall köa upp nått.. men det går bra att skriva till mig där oxo... bara det att det inte blir så snabba svar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X