Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iXtreme firmware 1.2 RevC for TS-H943 Xbox 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Håller på att flasha min 360 med iXTREME.v1.2_revC.Samsung.Firmware.XBOX360-IND.
    Och då tillfrågan!
    Vad är för skillnad på FAST och QUIET firmwares?
    Spelar det någon roll vilken jag tar?
    hm hatar altnernativ =/

Comment

Fast = normal hastighet på dvdläsaren.

Quiet = långsammare hastighet på dvdläsaren så den blir lite tystare, men laddningstiderna i spelen blir längre.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

tack tack då kör jag nog på normal dvs fast!
        Är helt noob på samisar! Då jag hade hitachi tidigare!
        Vad eller vilka program skall använda för denna firmware?
        Är det samma metod som hitachi driven koppla med sata,ström från 360 och romen ute,för att sätta den i mode

Comment

En samsung ska du INTE sätta i mode b,läs den här fina guiden som Pigelin skrivit så ordnar det sig http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=30237

Comment

Det va ju det som va frågan om det är samma procedur,men det verka det ju inte vara =)
            Och länken jag fick är inte till min sami model ,har en TS-H943 eller vad?

Comment

nej har du ingen samsung så var länken fel,men då ska inte inte skriva att du har en samsung heller,ta och läs igenom några trådar här innan du kopplar den till datorn för du verkar inte riktigt veta vad du håller på med

Comment

Men JESUS vad jag rör till det!
                Insåg just nu att MS25/MS28 är TS-H943 *lol*
                Jo jag har en Samsung!

Comment

Hm har ett litet problem,när jag kör backup på firmwaren i iprep så fastnar den med en blinkande markör *SE LÄNK BILD*

http://img362.imageshack.us/my.php?i...dddddddnz2.jpg

Har gjort 10 sek tricket,även,5,15,20 sek ett antal gånger,den vägrar gå vidare!
                  Och samsung romen hittar den på 1.EXTREME Pri Slave!
                  Tips?

Har en samsung m28
                  Last edited by hellsekka; 2007-08-11, 17:06.

Comment

Original inlägg av hellsekka Visa Inlägg
                    Hm har ett litet problem,när jag kör backup på firmwaren i iprep så fastnar den med en blinkande markör *SE LÄNK BILD*

http://img362.imageshack.us/my.php?i...dddddddnz2.jpg

Har gjort 10 sek tricket,även,5,15,20 sek ett antal gånger,den vägrar gå vidare!
                    Och samsung romen hittar den på 1.EXTREME Pri Slave!
                    Tips?

Har en samsung m28
                    Så blev det för mig en gång också. Prova att koppla ur alla andra enheter i datorn och/eller koppla sata-kabeln på en annan port på sata-kortet.

Comment

Original inlägg av idioteque Visa Inlägg
                      Så blev det för mig en gång också. Prova att koppla ur alla andra enheter i datorn och/eller koppla sata-kabeln på en annan port på sata-kortet.
                      Har provat att kopplat på resteranda sata portor,och får samma resultat.
                      Då du menar koppla ur andra enheter,syftar du på dvd-romar,hd ?
                      Blir galen snart

Comment

Original inlägg av hellsekka Visa Inlägg
                        Då du menar koppla ur andra enheter,syftar du på dvd-romar,hd ?
                        Ja precis...när jag kopplade bort min HD försvann problemet för mig iaf.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X