Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa xbox360 i USA...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kan vara värt å kolla vad klumpen utanför 360in klarar för inspänning först. Går den från 100-240Volt så e det bara å köpa, är det endast 110Volt på den amerikanska så får du problem.

Comment

Original inlägg av nils_flowers Visa Inlägg
      Varför skulle den pajja? Om du flashar den har du väl ändå ingen garanti?

Jag säger köp! Det är ju billigt, inte så mycket att förlora...

/Niklas
      Hört talas om Red lights of doom? Och man kan ju flasha den till original igen, så M$ inte ser att den varit moddad. Men är maskinen amerikansk kommer dem svenska supporten säkert inte ens vilja ta emot den.

Comment

heter det inte red lights of death? spänningen är viktig o kolla upp... i vilket fall som helst måste jag ha adapter för själva kontakten. Det som är fördelsaktigt med att köpa här är ju endast priset. Skulle den paja så är det problem, det går säkert att lösa men blir nog jobbigare än ett svenskt xbox. Sen vet man inte heller vilken DVD-drive man får. Detta kan man ju fixa genom att köpa begagnat hemma i sverige.

Men jag ska vänta tills sista veckan innan jag ska hem igen och bestämma mig då.
        Last edited by homieee; 2007-07-27, 18:18.

Comment

Tja homieee undrar om du är sugen på att ta hem ett extra och sälja vanlig core ntsc? Vill så gärna ha ett ntsc xbox 360 har försökt beställa från nätet men tok dyr frakt och vissa nekar att skicka till sverige? M.V.H Moulden

Comment

Original inlägg av hejsan_ Visa Inlägg
            Annars kan du ju ha otur och få en Benq-drive, men den finns vad jag vet än så länge bara i Elite-modellerna. Troligtvis lär du få en Hitachi V79 (tror inte att Samsung finns kvar öht i USA, iaf inte på nya maskiner).
            Ja tror minsann ja läst på xbox-scene att folk med premium/core fått BenQ drive i USA.. o de va ett bra tag sen, så de finns säkert risk för det..
            Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X