Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur laddar man hem spel till xbox 360?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur laddar man hem spel till xbox 360?

Är det någon som vet hur man laddar hem spel till xbox 360? Vad behöver man. Kan man använda nero om man ska bränna ett spel på xbox 360.
    Jag har också hört talas om cdclone, men det kostar pengar. Kan man undvika att betala på något sätt. Jag har ett flashat xbox 360 men jag kan inte så mycket om hur man laddar ner.

Kan någon skriva lite om hur man laddar ner spel.

Comment

Har du testat google?

Comment

ja

Ja.

Comment

Hur man laddar hem?
          Ja det beror ju helt på vart du hittar spelen. På torrent-sidor behöver du ett torrent-program för att ladda hem, finns spelet på en DC-hubb behöver du DC++, finns spelet på en ftp-server behöver du en ftp-klient, o.s.v.

Nero funkar sällan. Du behöver CloneCD eller ImgBurn. Båda är lika gratis som alla spel. :-) Är du med?

Läs FAQ'n en sväng också och några klistrade trådar så får du lite koll.
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
            Nero funkar sällan. Du behöver CloneCD eller ImgBurn. Båda är lika gratis som alla spel. :-) Är du med?
            Fast egentligen så är ju inte CloneCD gratis.

Men det finns ju fullt av patchar, så...

Comment

som jag skrev.
              det är lika gratis som alla spel man tankar ner...

varför betala för CloneCD (eller något annat program) om man nu inte betalar för sina spel?? ALLT finns ju gratis på nätet...
              » Xbox360 FAQ

Comment

Behöver man cdclone för att laddar ner spel eller kan man göra det utan.

Comment

Jag kör Xbox Backup Creator.. Funkar då klockrent för mig och stealthcheckar alla spel.. vilket är väldigt bra

JSB : du behöver inte clonecd för att ladda ner spel, det är ett program du bränner ut spelen på skiva så att du kan spela dom =)

Comment

3x100mbit ftp://diputs:mi@warez.psxcare.com
                    3x100mbit ftp://oot:em@xboxspel.psxcare.com
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Vad är det för länkar Hansi? Provade i både FlashFXP och att lägga dem i adressfältet men inget händer. Utveckla gärna

Comment

Original inlägg av Moldernado Visa Inlägg
                        Vad är det för länkar Hansi? Provade i både FlashFXP och att lägga dem i adressfältet men inget händer. Utveckla gärna
                        Hansi är lite på skämthumör tror jag.

Läs login/pw baklänges.

Comment

Hur får jag clone cd gratis?

Comment

Använd imgburn istället, det ÄR gratis...
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av jsb Visa Inlägg
                              Hur får jag clone cd gratis?
                              Hur får du spel gratis?
                              Tänk.
                              » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X