Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köp av 360 NME 1.2/XTREME

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köp av 360 NME 1.2/XTREME

Hej!

Är ny här på forumet och har funderat på att skaffa mig en 360 konsoll.
    Det jag nu undrar lite över är om jag bör köpa Xbox 360 Premium NME 1.2/Xbox 360 Premium XTREME och är det värt att lägga ut 500:- för att få en samsung läsare och vilka är dom större fördelarna med samsung framför tex hitachi?

Sedan undrar jag lite över om det finns nå bra fullface skrivbara DL skivor som är lämpliga för 360 till bra pris att köpa nånstans? Har hittat av märket "PREMIUM" 449:- för 25st, med det verkar lite väl billigt för att vara nån större kvalite, nån som har nån erfarenhet av dessa?

Tack på förhand!

Jag förespråkar flashning (d.v.s. Xtreme) framför chip. Det är enklare att uppgradera (eller ta bort om du måste skicka in den på reparation).
    500:- extra för samsungläsare är inget måste, men jag föredrar Samsung. Oftast kommer nya firmware först till den, samt att den är tystare än Hitachin. Dessutom upplever jag att den är mindre känslig för skivor av sämre kvalitet än Hitachin.

På skivfronten är det tveklöst Verbatim du ska satsa på. Då slipper du massa strul och felbränningar som beror på skivan. Verbatim är bäst.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
      Jag förespråkar flashning (d.v.s. Xtreme) framför chip. Det är enklare att uppgradera (eller ta bort om du måste skicka in den på reparation).
      500:- extra för samsungläsare är inget måste, men jag föredrar Samsung. Oftast kommer nya firmware först till den, samt att den är tystare än Hitachin. Dessutom upplever jag att den är mindre känslig för skivor av sämre kvalitet än Hitachin.

På skivfronten är det tveklöst Verbatim du ska satsa på. Då slipper du massa strul och felbränningar som beror på skivan. Verbatim är bäst.
      Okej tack för tippset!

Har verbatim fullface printable DL skivor? är juh inget måste men vill gärna ha det

Comment

fullface vet jag inte om de är (köper aldrig printable själv).... men det finns skivor som heter "DVD+R 8,5 GB Verbatim Double Layer Printable"
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

Infiniti har annars en sort skivor som heter 360, som är printable och funkar klockrent, har bränt ut närmare 15 skivor, ingen har krånglat.
          Billigare än Verbatimskivorna är dom också....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X