Hansi när får ni in sånna på psxcare
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
När 360 Elite
Collapse
X
-
c:a 3 veckorLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Den amerikanska vi moddade hade hitach v79
Dvs samma dvdläsare som de vanliga boxarna, lite gott å blandat...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Läste precis detta på ett annat forum:
en användare vid namn MRCUR som säger sig ha god inblick i MS, säger så här:
ALL of the Elites going to Europe will have the new GPU heatsink, and I'm 99%sure that they will all have "Falcon" boards.
Någon annan sa också att i stort sett alla elite konsoler kommer med BenQ drives nu. Även nämndes det något om speciella fläktar som skulle vara mer effektiva eller tystare. sunon och nidic var namn som nämndes i detta samanhang.Last edited by samplehead; 2007-08-07, 21:00.
- Citat
- Flag
Comment
-
Det låter lite för bra för att vara sant.Original inlägg av JimXbo Visa InläggOch du hansi de var nått företag som hade ett erbjudande byta in sin premium 360 + 200 spänn och få en elit
- Citat
- Flag
Comment
-
Är väl GAME då, dom brukar ha sådana deals...men du får ju isåfall byta in en handfull spel med om det är som det brukar.
BENQ lär inte vara några problem, eftersom det är samma styrkretsar i den som i samsung så tror jag det tar max 1 vecka för c4eva att fixa en firmware till den.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment