Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 System (suprise) update 7 aug

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 System (suprise) update 7 aug

Xbox 360 System update

Moments ago, the team released a system update (aka Dash update) to Xbox Live. Over the next few hours, when you sign in to Xbox LIVE, you?ll receive a prompt to accept this mandatory update. What?s in this update? The only thing this minor release will do is prepare your Xbox 360 for the wireless guitars that are being released in a few months.
    No new features beyond this wireless support are included in this update. As usual, we?ve got some new features planned for later this year as part of our biannual release cycle.
    http://www.majornelson.com/archive/2...august-07.aspx

Verkar ju lite suspekt att den är till trådlösa gitarren, kunde ju lika gärna initierat den när man startar guitarr hero istället... ja anar ugglor i mossen..
    Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Sitter med en sån prompt nu. Tror jag chansar.

Comment

Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
      Sitter med en sån prompt nu. Tror jag chansar.
      Jag har kört in den, blir man bannad så blir man.

Kör inget online ändå.

He hopp!

/djesko

Comment

Eftersom ja inte har nåt gold abb än så avvaktar jag nog ett tag.. rapportera gärna om de händer nåt illa
        Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

hmmm låter jävligt suspekt...men också för uppenbart ifall MS gjorde något dumt nu eller vad tror ni?

Comment

Körde updaten nyss. fungerar fortfarande att köra live för mig

Comment

Folk har rapporterat att de inte syns vilket spel som ligger i tray första gången innan man kör spelet.. ja kan nästan sätta pengar på att de är nåt mer lurt i görningen.. glöm inte att när dom bannade förra gången hade de inget me sista updaten att göra alls, de va mycke tidigare och dom väntade och samlade in uppgifter innan banningarna startade..

Comment

Original inlägg av s-p-d Visa Inlägg
                Folk har rapporterat att de inte syns vilket spel som ligger i tray första gången innan man kör spelet.. ja kan nästan sätta pengar på att de är nåt mer lurt i görningen.. glöm inte att när dom bannade förra gången hade de inget me sista updaten att göra alls, de va mycke tidigare och dom väntade och samlade in uppgifter innan banningarna startade..
                Jag ser vilket spel det är direkt

Tror att detta bara är en update som fixa så man kan köra gitarren som en fjärr i dashboard mm , har en kompis som körs gitarr spelet och han fick ingen update idag. Den kom nog med skivan innan.

Men men bara lite brainstorm tankar. ( o lite från xbox-scene forumet)

/djesko

Comment

Original inlägg av djesko Visa Inlägg
                  Jag ser vilket spel det är direkt

Tror att detta bara är en update som fixa så man kan köra gitarren som en fjärr i dashboard mm , har en kompis som körs gitarr spelet och han fick ingen update idag. Den kom nog med skivan innan.

Men men bara lite brainstorm tankar. ( o lite från xbox-scene forumet)

/djesko
                  läs om läs rätt!
                  det är för den trådlösa gitarren.. jaja.. ja tror fortfarande inte dom kör ut en dash update för enbart det.. exempel: trådlösa ratten.. den uppdatera från skiva som följer med..

Comment

läs om läs rätt!
                    det är för den trådlösa gitarren.. jaja.. ja tror fortfarande inte dom kör ut en dash update för enbart det.. exempel: trådlösa ratten.. den uppdatera från skiva som följer med..
                    Läs om läs rätt , jaja så kan det bli.

"Ser ändå mina spel direkt"

Det blir nog bra detta ska ni se.

/djesko

Comment

Jag kan bekräfta detta. Trodde det var något fel med dvdn.

Comment

Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
                        Jag kan bekräfta detta. Trodde det var något fel med dvdn.
                        Så det står bara Play Game eller något ?

/djesko

Comment

fick den updaten idag när jag skulle starta Gh, jag körde på ändå. men den ville inte boota spelet efter omstarten, gick först efter jag startat om en gång till :/

Comment

Samma här, spelade GH igår, efter updaten stod det bara "open tray".

Men det var bara att öppna och stänga luckan så hittade den spelet.
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av djesko Visa Inlägg
                              Så det står bara Play Game eller något ?

/djesko
                              Stod som Hansi säger "Open tray".

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X