Till 360n finns det både handkontroller med sladd och trådlös. Är det inte jobbigt att alltid behöva ladda batterierna till de trådlösa handkontrollerna? Någon som vet hur länge en trådlös håller sig vid liv innan man måste sätta in nya batterier? Och tappar inte den trådlösa kontakten med 360n när man minst vill det. Annars borde det vara smidigare med en kabel och slippa byta batterier i en strid eller tappa kontakten med 360n...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Trådlösa handkontroller?
Collapse
X
-
Jag kör med vanliga uppladdningsbara batterier och några intelligenta laddare, då ligger det alltid fräscha batterier och väntar ifall någon 360 kontroll eller wiimote behöver nya.
Och det är väl mest när man hittar någon kontroll man inte använt på flera veckor som den behöver nytt batteri.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Har en liten fråga i detta ämne med batterierna. Jag köpte ett laddningsset när jag köpte min box. Men det känns inte som om batteriet laddas. När jag laddat batteriet fullt(enligt mätaren) och tar ut sladden så tar de ett par sekunder sen lägger den av. Någon som vet vad felet kan vara?
- Citat
- Flag
Comment
-
direkt jobbigt är det inte.. jag tycker batterierna räcker rätt länge. det går rätt fort att byta batterier med.. annars kan du köpa laddningskitet till din handkontroll. blir dina batterier för dåliga så pausas spelet eller vad du nu håller på med och ber dig byta batteri. orkar du inte ladda batterier så finns det alltid billiga 10pack för några småkronorOriginal inlägg av RedC Visa InläggTill 360n finns det både handkontroller med sladd och trådlös. Är det inte jobbigt att alltid behöva ladda batterierna till de trådlösa handkontrollerna? Någon som vet hur länge en trådlös håller sig vid liv innan man måste sätta in nya batterier? Och tappar inte den trådlösa kontakten med 360n när man minst vill det. Annars borde det vara smidigare med en kabel och slippa byta batterier i en strid eller tappa kontakten med 360n...
- Citat
- Flag
Comment
-
känns som denna fråga är onödig, men det är lika bra att börja med det mest logiska. du använder laddningsbara batterier va?Original inlägg av dilajn Visa InläggHar en liten fråga i detta ämne med batterierna. Jag köpte ett laddningsset när jag köpte min box. Men det känns inte som om batteriet laddas. När jag laddat batteriet fullt(enligt mätaren) och tar ut sladden så tar de ett par sekunder sen lägger den av. Någon som vet vad felet kan vara?
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av int21 Visa Inläggkänns som denna fråga är onödig, men det är lika bra att börja med det mest logiska. du använder laddningsbara batterier va?
Absolu
När jag köpte boxen så köpte jag med Play and charge kitet, där ingick ett laddningsbart batteri. Övrig info är att det var så från början. Hur länge ska batterierna laddas i snitt?
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag hade samma problem första laddningen. Men rätt som det var funkade det. Men det betyder ju inte att det inte är fel på ditt. Så om du inte får det att funka så byt ut det!Original inlägg av dilajn Visa InläggAbsolu
När jag köpte boxen så köpte jag med Play and charge kitet, där ingick ett laddningsbart batteri. Övrig info är att det var så från början. Hur länge ska batterierna laddas i snitt?
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
- Citat
- Flag
Comment
-
du vet inte om du gjorde något speciellt som fick det att funka? man ska väl bara koppla in kontrollen i boxen med sladden, sen sköter det sig själv?Original inlägg av kaffetandfen Visa InläggJag hade samma problem första laddningen. Men rätt som det var funkade det. Men det betyder ju inte att det inte är fel på ditt. Så om du inte får det att funka så byt ut det!
- Citat
- Flag
Comment
-
Håller med dig. Kör med mina 2500mAh som jag har haft i ca:2 år. Dom behöver jag byta i 360 kontrollen efter ca:20 timmar, med vibration på.Original inlägg av zeldorf Visa InläggMed ett par bra uppladdningsbara batterier (2300-2700mAh) kan man spela runt 20-25 timmar med vibration påslaget. Stänger man av det borde de räcka ännu mer, kanske uppemot 40 timmar.
- Citat
- Flag
Comment

Comment