Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

frågor om dvdmulleter å ss,dmi,pfi

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

man hämtar väl patch o så i game grabber väl
    t.e

Comment

klickar man då på virtual game rack eller
      t.e

Comment

ja det vet jag inte... har inte hört om det där men:S

Comment

okidok
          t.e

Comment

undrar

om jag nu kör xdvd muletter med autofix och rutorna blir ikryssade som dom ska är det bara o bränna då eller måste man lägga in patch på nåt sätt. Jag gjorde så men spelet fungerade inte ändå.
            t.e

Comment

om du gjort det så skare bara va å bränna. men det behöver inte lyckas för det... vad haru för skivor?

Comment

skivor

jag lyckades att bränna ett spel på hp skiva o det spelet fungera bra, annars kör jag väl verbatim
                t.e

Comment

har dock ej testat o bränna på verbatim skivor än på iextreme maskinen
                  t.e

Comment

joo jag kör med traxdata från clas ohlson

med dom kan man bara dessutom bränna 4, 6 lr 8 gånger med. har bränt 6 gånger å 2 har misslyckats men det berodde inte direkt på skivorna. en stealth patcha jag fel å en funka men man kundei nte göra nåt sen. asså det hjälpte inte att trycka på nån knapp för det hände inget.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X