Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 med HDMI om 2 veckor i sverige!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 med HDMI om 2 veckor i sverige!

Jag var på ELGIGANTEN i Göteborg igår och skulle köpa mig en xbox 360 men dom var slut, butiksförsäljaren sa att dom återkallat alla konsoller och att en ny version kommer om två veckor med ny kylfläns och HDMI utgång..

Idag bekräftade även siten Maxconsole att om en vecka bör den dyka upp i England.

Kolla länken http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=19857
    Last edited by dr_fredrik; 2007-08-24, 13:10.

Vad är chansen att man får en sån om man skickar iväg sin gammla till Microsoft på reparation, skulle vara riktigt guld att få en med HDMI tillbaka

Comment

verkligen fick ring of death i fredags kanske borde vänta någon vecka innan jag skickar in den då

Comment

Ska köpa en till 360 snart för att lira på liven så väntar en månad eller så på den nya reven. Skönt med hdmi så man slipper switch hela tiden mellan 360 och wii komponentkabel Betala 2k för en switch knappast,
        PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller

Comment

Vet PSXCARE om dessa kommer att kunna flashas precis som de gamla? Vore guld med HDMI. Just nu kör jag komponent in i min receiver, som gör om signalen till HDMI, och sedan in i TV:n. Vore skönt med HDMI rakt igenom, så man slipper det analoga steget.

Comment

Ingen skillnad när det gäller flashning. De vi har sett har haft samsung eller hitachi v79, det har iofs varit usa importerade. Har de svenska benq drive så får man väl vänta någon vecka extra på ett nytt firmware.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nice

Kan man få någon rabatt om man lämnar in en modifierad 360, köpt hos er (har kvar kvitto osv), och köper en ny med hdmi?

Comment

Vi köpte en svensk elite på releasedagen, den hade benq drive. Vi får väl se vad andra eliteägare rapporterar för dvdläsare.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                  Vi köpte en svensk elite på releasedagen, den hade benq drive. Vi får väl se vad andra eliteägare rapporterar för dvdläsare.
                  Jag undrar Om den låter mindre än dom andra läsarna?

Comment

Hansi: Jag syftade inte på Elite. De vanliga 360-maskinerna kommer även de ha HDMI. Vet ni något om dessa?

Comment

okej det skulle vara en ny kylfläns också va? gör detta att det inte blir lika mycket problem? för det skulle vara guld. är det säkert att det är BenQ drives i dom? har läst att det skulle vara det.
                      Last edited by Mitchi; 2007-08-28, 00:56.

Comment

Nu köpte jag mig äntligen en svensk Elite och ja måste tyväär rapportera BenQ fan också Men har ju ändå en NTSC Elite som ja har Samsung i då blev man glad.
                        Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)

Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay

XBMC

250 GB HDD

Comment

Original inlägg av JimXbo Visa Inlägg
                          Nu köpte jag mig äntligen en svensk Elite och ja måste tyväär rapportera BenQ fan också
                          Grattis! bra timing iaf nu har dom hittat en metod för o läsa av och flasha driven.. men inget hackat firmware klart än..

Dump and Flash the BenQ VAD6038 drive:
                          http://www.xbox-scene.com/xbox1data/...FyWmXBfbSm.php
                          Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

Så fort firmwaret kommer e jag på G Men visst hade man tur att få Samsung MS25 I En NTSC Elite eller?
                            Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)

Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay

XBMC

250 GB HDD

Comment

Har någon köpt en Xbox 360 Premium med HDMI än? I Sverige alltså...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X