Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fel vid uppdatering av fw på en ms25

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fel vid uppdatering av fw på en ms25

Hej !
    nu har man klantat till det ....
    skulle uppdatera min ms25 till iextreme så jag skulle kunna lira online och den va fixad hos er på psxcare från början allt såg ju ut att gått bra men fick uupp meddelande att stoppa in skivan i en 360 eller nått liknande så gick in på dator o kolla org filen bara 1 kb o i hacked.bin står det bara FFFFFFFFFFfF
    e jag helt körd nu eller ?

Nej, skriv serienumret på din dvdläsare så skall jag se om jag inte kan hitta din nyckel här.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

5275772 61205
      tar jag bara och öppnar hacked.bin i fwtoolbox och skriver in det manuellt sen om du nu skulle hitta det?

Comment

Det där är väl xboxens serienummer. Jag vill ha dvdläsarens serienummer.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hmm, part no = x800473-016

MCAH=6RCA118306
          e det nått av dom kanske ?

Comment

ajdå kollade i fwtoolbox o fick inte ens upp nått där

Comment

Prova någon av dessa keys

AF9590F73BEF3E3B5E01415B64CABAA5

FB907836AA943A0F8B131C5F4580DC83

Comment

TACK så jätte mycket för hjälpen Hansi .
                verkar som det funkar vad händer om man skriver in fel key förresten ?

Comment

Du får felmeddelande istället för att det fungerar :-)

Comment

kan man asså updatera från Extreme 5.3 t.ex till Iextreme 1.2? och är detta svårt isf?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X