Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vissa spel fryser cd läsare Hitachi

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vissa spel fryser cd läsare Hitachi

Tjenare hr köpte en flashad xbox 360 med cd läsare Hitachi har iXTREME den äldre veretionen.
    Jobbiga är att xboxen strular å alltid har gjort det sen jag köpte den i julas är så att hälfeten av spelen fryser efter man har spelat ett tag.
    Medans dom andra hälften av spelen funkar 100% klockrent.
    Vill ju få ording på det här ställer mig frågan är det nåt fabriks fel, Hitachi dålig läsare å borde köpa en ny eller är det så att det bli bra om jag uppdaterar till det senaste?

Tacksam för svar innan xboxen råkar flyga in i väggen...

Vad bränner du på för skivor?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Verbatim
      Double layer
      DVD+R

Bränner i hastigheten 2.4

Comment

Då har du bra skivor i alla fall.... hmmm
        Är det alltid samma spel som strular.... eller varierar det från gång till gång?
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

Alltid samma spel som strular.

Comment

Ingen som har erfarenhet av Hitachi läsare å vet om det är den som är kass?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X