Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

pioneer sata brännare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• pioneer sata brännare

hej,
    har någon provat pioneers sata brännare den 212d ?
    jag har bestält en från s**burn men jag är inte säker om den kommer och passar för att bränna xbox360 med lika bra kvalität som en 111d eller en 112d?

Original inlägg av marouan0001 Visa Inlägg
    hej,
    har någon provat pioneers sata brännare den 212d ?
    jag har bestält en från s**burn men jag är inte säker om den kommer och passar för att bränna xbox360 med lika bra kvalität som en 111d eller en 112d?
    Kolla s**burn forum, kanske står något där om den brännaren. Jag tror dock att det inte är några som helst problem att bränna med den.

Comment

har kollat men det är ingentin där. jag ska få den imorgån eller på tisdag och prova den.

Comment

Jag är helnöjd med den iaf. (O.T) Har testat att streama med den oxå till 1:a xboxen. Den är tyst om man jämför med min gamla NEC 4550, den varva fullt även vid DVD streming.

Comment

BTW tar bara 15minuter att bränna DL iaf ;D

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X