Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byta Premium mot Elite?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

^ får man göra det i butiken?
    360 Elite (Falcon, 175w)
    Xbox (Första chippet som kom ut)

Comment

Original inlägg av abz0r Visa Inlägg
      ^ får man göra det i butiken?
      Vet inte vem du frågar men om det är det jag sa så följer det me en cd och sladd i kartongen.

Comment

jo, fast kruxet är att bytet sker i affären. Då är frågan alltså om dom i affären låter en transfer:a allt där på plats?
        360 Elite (Falcon, 175w)
        Xbox (Första chippet som kom ut)

Comment

Danoj vad har du för drive i din box hur gammal e den vill byta min elite mot en premium med samsung

Comment

abz0r träffade det problemet som jag menade. Nämligen det att man byter ju sin premium mot eliten i affären. Hade varit smidigt om man kunde pluggat in en vanlig usbdisc hemma fört över allt och sedan klart men jag antar att så inte är fallet..

Tyvärr Förvirrad så har jag en Hitachidrive, hade jag haft en samsung så hade jag nog behållt den tror jag..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X