Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Red lights of doom, nu hände det.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Red lights of doom, nu hände det.

Flashade min Hitachi-LG hos er på psxcare för cirkus 6 månader sen. Har inte haft några som helst problem förrens igår, red lights of doom hade talat, xbox:et hängde sig på alla olika sätt och vis (svart bild, konstiga fyrkanter, andra färger osv) för att sedan lysa rött på xboxet.

Så...vad gör jag nu?

1. Ring supporten, 020 79 11 33 (Beskriv ditt fel, hon/han ber dig skicka in den för service. Du ger Xboxens serial nr.)
    2. UPS kommer hämtar den.
    3. UPS kommer och lämnar den. (Tog mig runt 2-3 veckor fick en helt ny)

Comment

Men vadå, kan man skicka in den till supporten även fast den är flashad?

Comment

jag skickade in min flashad och brutet warranty, fick en helt ny ^^ sen förstörde jag den :'/

Comment

men om man skickar in den flashad till microsoft ser dom väl det och spärrar hela skiten? palla riskera det? det här måste ju psxcare göra nånting åt?

Comment

ingen fara, skicka in den!
            blir du nekad laging så är det 1 på millen. jag har skickad in 4st som har varit flashade och utan klistermärke..

Comment

Original inlägg av Bunkuh Visa Inlägg
              men om man skickar in den flashad till microsoft ser dom väl det och spärrar hela skiten? palla riskera det? det här måste ju psxcare göra nånting åt?
              Kan nästan garantera att felet inte ligger i driven, utan nånstans på mobo:n.... Och där har ju inte Hansi's gubbar varit å pillat....
              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
              Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Om du vill så kan vi återställa den till original. Det kostar 500:-. Sedan får du 500:- tillgodo att använda nästa gång du kommer in och vill få en 360 modifierad.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men om man skickar in den hur är det med HDn och de så ja inte får en ny sån istället för min pga Mitt live Min c0d4 beta och mer
                  Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)

Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay

XBMC

250 GB HDD

Comment

Hårddisken lämnar du helt enkelt aldrig ifrån dig...
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X