Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Halo 3 ute på nätet nu?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av tOPO Visa Inlägg
    finns på xbox sky, skit spel.
    ja jag VET att det finns på xbox sky, men det fanns fan inte där i måndags
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Original inlägg av BadRuby Visa Inlägg
      och hur exakt fick du tag på en kopia?
      Det har inte du med att göra, men jag kan säga att det är en Retail-version, alltså orginal.
      Last edited by p_son77; 2007-09-20, 19:37.

Comment

mog1, det där bekräftar bara min misstanke.
        Xbox 360 samsung extreme firmware
        Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
        PsTWO V14 Matrix infinity
        Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Ja Halo 3 XBOX360-CCCLX :P. Och den funkar.

Comment

Wow vilket skit spel!!! Kom igen nu ärligt är det bara jag som ser last gen grafik här? Var tvunge o se så kontakten stog på HDTV ochg det gjorde den.
            Wow va alla halo fans har för låga krav! Spelet känns dåligt... vilka dåliga vapen osv... MS kommer dra in skit mycker pengar på detta vilket iofs gör mig glad, vill att det ska gå bra för xbox så vi kan ta död på PS3 (vilken den lyckas välldigt bra själv) Spelet är väll gjort för americaner som har åsikten "vårt land är bäst" och "Halo 3 är bäst" Riktigt dåligt,

Comment

Hehe, misstänkte det.. därför har ja inte ens testat det, kan de va värt en tjuga o få sina misstankar bekräftade tro..
              Har inte förstått hypen me dom gamla heller, speciellt inte online delen.. möjligen kan vel co-op me 4player va lite underhållande men.. men.. ska ju va bra spel då oxo..
              Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                Wow vilket skit spel!!! Kom igen nu ärligt är det bara jag som ser last gen grafik här? Var tvunge o se så kontakten stog på HDTV ochg det gjorde den.
                Wow va alla halo fans har för låga krav! Spelet känns dåligt... vilka dåliga vapen osv... MS kommer dra in skit mycker pengar på detta vilket iofs gör mig glad, vill att det ska gå bra för xbox så vi kan ta död på PS3 (vilken den lyckas välldigt bra själv) Spelet är väll gjort för americaner som har åsikten "vårt land är bäst" och "Halo 3 är bäst" Riktigt dåligt,
                Jo att ta död på PS3 är verkligen bra så att Microsoft kan slänga upp benen på skrivbordet och luta sig tillbaks i all evighet.

Comment

Det går 360st döda 360 på varje död ps3...
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                    Famitsu gav Halo 3 10/9/9/9 så det kan ju inte va såå dåligt. Speciellt med tanke på att famitsu är japanskt och brukar rata amerikansk "skit". Kanske inte din typ av spel helt enkelt.

Comment

Sämst spel, visst gör inte grafiken spelet, men kom igen, det är 360, inte N64.
                      Hade lite förhoppningar om detta spel men men, tji fick man.

Comment

kan hålla med om att grafiken inte är på topp, men tycker iaf spelet är helt underbart

Comment

Kom igen grabbar, ge spelet en chans och lira det lite..

Jag lirade igenom sex först banorna igår via live med en polare.. Kan bara säga att det är grymt hitills. Visst grafiken kanske inte är "bästa" vi sett hitills på 360'n, men spelupplevelsen och styrningen är underbar.. Filmsekvenserna mm är toppklass. Detta spel kommer äga lång tid framöver, framför allt på multiplayer via live...

Ni som skriver att det är skit, ni lär antingen inte ha gett det en ärlig chans.. Jag vet iaf. vad jag ska göra hela helgen
                          H78 iXtreme 1.2
                          XBOX LIVE Gamertag: QuBaR

Comment

Original inlägg av QuBaR Visa Inlägg
                            Kom igen grabbar, ge spelet en chans och lira det lite..

Jag lirade igenom sex först banorna igår via live med en polare.. Kan bara säga att det är grymt hitills. Visst grafiken kanske inte är "bästa" vi sett hitills på 360'n, men spelupplevelsen och styrningen är underbar.. Filmsekvenserna mm är toppklass. Detta spel kommer äga lång tid framöver, framför allt på multiplayer via live...

Ni som skriver att det är skit, ni lär antingen inte ha gett det en ärlig chans.. Jag vet iaf. vad jag ska göra hela helgen
                            Jodå vi såg direkt att det var just Halo. Ett expansion pack till halo 2 kanske.
                            grafikmotorn ser utt o vara samma iaf. Fanns inget i optionts där man kunnde Enable direct x 9 suport så det är direct x 6,1 ser det ut som.

Comment

Original inlägg av s-p-d Visa Inlägg
                              Några i Norge hade visst fått köpa de i förtid....

o
                              http://www.metro.se/se/article/2007/...3-48/index.xml

Se bara på killen här. Förbokat spelet till och med fått det mycket tidigare än alla anndra, säkert ett troget Halo fan eftersom han förbokat osv.

MEN han ser inte för jävla lycklig ut

Comment

Halo 3 is the shit!! :P. Skit kul spel. Grafiken är najs inte den bästa men jag är nöjd.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X