Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna ut Xbox360 spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränna ut Xbox360 spel

Jag har en relativt ny Dell som har duallayerbrännare inbyggt, grejen är den att när jag skickar in en DL skiva och bränner i DVD decryptern så verkar allt vara frid å fröjd ända tills man sticker in den i Xboxen då händer ingenting,,HJÄLP hur gör jag istället för att få detta att funka,har tidigare brännt "vanliga xbox spel i ISO och givetvis i mindre antal Gb,men detta går över mitt förstånd såå snälla om någon kan hjälpa mig ...

Testa att bränna med CloneCD istället.
    Å du har väl DVD+R DL skivor?? så du inte råkat köpa DVD-R.....

Antar att du läst FAQ'n?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Nej, det är +skivor dl,och jag får väl prova icd clone istället, grejen är väl att jag la inte med alla filer tex, den där dvd info filen kanske skulle ha varit med vad vet jag....men tack för tipset med cd/dvd clone

Comment

Du behöver bara 2 filer:
        dvd-filen (som innehåller layerbreak)
        imagefilen

Starta CloneCD. Klicka på andra knappen från vänster "Write from imagefile".
        Leta upp .dvd-filen. Dubbelkolla i infofönstret att det står LayerBreak: 1913760. Gör det inte det får du avbryta. Då står det fel i .dvd-filen.
        Sen är det bara att bränna....
        » Xbox360 FAQ

Comment

Om det står fel Layerbreak vad gör man då??

Comment

Avbryter.
            Öppnar .dvd-filen i Notepad.
            Skriver in den korrekta siffran.
            Sparar
            Börjar om....
            » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X