Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Har beställt 50st borde få nästa vecka nångång, kan raportera hur det funkar för mig också. Har kört med traxdata hitils och har fungerat relativt bra, 7st av 10 funkade vet inte riktigt vad dom 3 som inte funkade berode på, några vart de fel på bräningen och nån ville inte gå igång i xboxen exprimenterade iof med endel olika program men CloneCD verkar funka bäst för mig, jag har någon noname brännare.
Jag håller mig till Verbatim så vet jag att det det verkligen fungerar med min Pioneer brännare. Orkar inte snåla om man jämför med vad ett orig spel kostar så känns 40-50:-/st skiva billigt!
Men visst det är svårt att hitta billiga Verbatim. Billigaste jag hittade inkl frakt kostade 613:- för 20st med fodral.
Jag håller mig till Verbatim så vet jag att det det verkligen fungerar med min Pioneer brännare. Orkar inte snåla om man jämför med vad ett orig spel kostar så känns 40-50:-/st skiva billigt!
Men visst det är svårt att hitta billiga Verbatim. Billigaste jag hittade inkl frakt kostade 613:- för 20st med fodral.
Håller till viss del med dig, hellre verbatim för 40:- än nån billig skit som inte fungerar, men om det fungerar lika bra med ett alternativ som kostar 25% av vad "det enda" märket kostar, så håller jag mig hellre till det. Jämför man med priset på originalspel så hade jag köpt kanske 2 om året, och då kan jag verkligen hålla med om att det spelar verkligen ingen roll om en skiva kostar 40:- eller 10:-, men om ens bortskämda ungar står och tjatar efter det ena spelet efter det andra och man väljer att göra dem glada så är det stor skillnad på 25x40:- eller 25x10:-/månad, i alla fall för min ekonomi.
Dessutom handlade tråden om ifall någon hade testat billigare skivor som verkligen fungerar, och det hade jag och valde att låta andra ta del i resultatet.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Comment