Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byta DVD till en tystare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byta DVD till en tystare

Hej!

Min DVD-spelare i min gamla (från premiären) 360 låter som ett jäkla jetplan och jag vill byta ut den. Då undrar jag; skulle en sådan här fungera http://cgi.ebay.com/NEW-XBOX-360-TOS...QQcmdZViewItem och är den tystare (nu vill ni veta vad jag har för dvd-spelare, men det har jag inte kollat upp, men den låter för jäkligt, så det måste vara den som låter mest av alla )?

Eller - skulle det vara bättre att byta in fem av mina skitspel och skaffa en sprillans elite istället? Fast då lär jag ju inte kunna flasha den - eeeeller?

Tack för input,
    Kristofer

Om du har från premiären... så har du ganska garanterat en Samsung MS25... och de där va.. samma!
    Inte säkert att dom låter mindre, eller mer.. ja tycker inte min ms25 låter direkt mkt (använder enbart verbatim eller orginal)..
    Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

Original inlägg av s-p-d Visa Inlägg
      Om du har från premiären... så har du ganska garanterat en Samsung MS25... och de där va.. samma!
      Dammit! Jag får kolla när jag kommer hem. Den kanske inte var från permiären då... killen jag köpte den av sa att han köpt den när de släpptes, men man vet ju aldrig. Vilken DVD är tystast annars?

Jag återkommer om vilken dvd jag har.

Comment

Hej igen!

Nu har jag kollat på DVD-n och det verkar vara en Hitachi - den har samma släde som den i mitten på den här bilden: http://pictures.xbox-scene.com/xbox3...tachi-benq.jpg

Har den rykte om sig att vara högljödd? Vad bör man leta efter för utbyte, eller bör jag byta in mot en elite?

Tack!

Comment

Jag hade en samsung först som lät som bara faen! sen pajjade den och jag fick en ny, hitachi, som inte låter någonting i jämförelse...

Comment

Ah, ok, jag har väl haft otur med driven helt enkelt. Har hört att en del dvdspelare inte härjar alls så mycket medan andra gör det.

Buh.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X