Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon med chippat/flashat 360 i lidköpingstrakten!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Någon med chippat/flashat 360 i lidköpingstrakten!

Hejsan!

Jag har nu i några veckors tid försökt att få igång backupspel efter att jag chippat min hitachi v 47a och skulle nu vilja få verifierat om det är fel på bränningarna eller chipet! Orginal fungerar!

Således skulle jag vilja prova de skivor jag brännt i någons fungerande xbox samt något fungerande spel som denne har i min 360!

Så person i Lidköping/Skara trakten efterlyses!

MVH

Johan
    JIK
    Xbox V1.0
    WD80EB - FÖR TILLFÄLLET
    X.BIT

Vilka skivor kör du med? kollat så att Layerbreaken är rätt? vilket programbränner du med?

Jag bor i skövde för övrigt ;p

Comment

jag bor i lidköping o du e välkommen o testa om du vill

Comment

Har provat med Verbatim och LB är rätt, har bränt med imgburn samt cloncd.
        Zyklon, när kan du ha tid att kolla, och var kan jag hitta dig? Har du flashat eller har du chipat?
        JIK
        Xbox V1.0
        WD80EB - FÖR TILLFÄLLET
        X.BIT

Comment

jag har en flashad samsung med ixtreme 1.2. går det inte o skicka pm här så e det lättare o bestämma en tid

Comment

du kan skicka iväg ett mail med en tid som passar imorgon kanske, eller på söndag!

Jasstange@hotmail.com
            JIK
            Xbox V1.0
            WD80EB - FÖR TILLFÄLLET
            X.BIT

Comment

Du skriver att du CHIPPAT den. Med vilket chip då isåfall? Har du ett NME chip så måste du patcha imagefilerna specifikt för NME chippets variant på security secvor. "Vanliga" backuper kommer du aldrig få igång.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo jag har chippat med NME 360 v1.2! Har sedan kört med NME associator och brännt med både imgburn samt cloneCD. Verbatim skiva. Det som är nästa steg är väl att byta brännare då jag har kört med en NEC 3500AG med senaste firmwaret! Vad kan mer vara fel? Har även kollat LB!

MVH

Johan
                JIK
                Xbox V1.0
                WD80EB - FÖR TILLFÄLLET
                X.BIT

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X