Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snabbfråga: Angående att skicka x360 till ms?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Snabbfråga: Angående att skicka x360 till ms?

Hej
    Jag pratade precis med en kille och jag ska nu få skicka in mitt xbox pga 3 röda lampor. Hur som helst, han sa till mig att jag skulle ta av faceplaten på xboxen samt hårddisken osv. Men jag har inget klistermärke.

har man alltid behövt ta bort faceplaten innan man skickar in sitt xbox eller är de nya regler?

MVH Fook-me
    Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
    Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
    Wii: _Chip: Wiikey
    Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

jag har skickat in 2 st men aldrig blivit uppmanad att ta bort *************naste skickade jag ner för 3 veckor sen

Comment

Detta sa han till mig i telefonen. Får se vad det står i mailet som kommer. Fan isf

Edit: Borde jag inte bara kunna strunta i att ta bort faceplaten och skicka ändå. Jag menar jag lär ju knappast vara ensam med att skicka in med faceplate på?
      Last edited by Fook-me; 2007-09-28, 21:30.
      Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
      Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2

Comment

det är bara om du har custom faceplate, behåll orginal på
        Xbox360, Hitachi 0047DJ, Flashad med Maximus-Garyopa_XTRM-HITACHv2_3_Stealth
        Skicka gärna en spelinvite =)
        http://card.mygamercard.net/sig/vibban.png

Comment

OKay! då vet jag! tack för hjälpen!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X