Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 - Köpa hos PSXCARE eller ej?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

PSXCARE garatin

Comment

Garanti på att flashningen funkar? Jo den kommer du få.

Övrig garanti får du ta med butiken där du köpt 360'n....
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

Tack för ditt svar Hansi.

Vad jag är intresserad av att köpa är en Xbox 360 Elite med BenQ-läsare. Dessa har ni alltså inte inne? Kommer det kosta extra att få en BenQ-box när ni väl får in dem?

Anledning till att jag inte vill ha en Premium HDMI var att jag läste att det var problem med HDMI-utgången till den. Att det blir för trångt om man ska använda båda optiskt för ljudet och HDMI för bilden. Jag vill ju ha grejor som fungerar liksom.

Stämmer inte detta? Om det inte är några problem kan man ju lika gärna köpa en Premium HDMI av er, som då ska innehålla en BenQ-drive så klart. Givetvis vill jag även ha iXtreme (livesäker fw) inkluderat. Vad skulle ni ta för ett sådant paket?

Tack på förhand för snabbt svar, ju snabbare ni svarar desto snabbare kan jag beställa!
        Last edited by VoRa; 2007-11-03, 01:45. Anledning: typo

Comment

Hur jäkla jobbigt är det att gå efter denna instruktion?

http://www.chadledford.com/?p=50

Min egna åsikt är att i dagsläget har jag definitivt ingen nytta av 120Gb som siter i Elite, är inte så petig att jag måste ha en svart konsol & nöjer mig med en beige.

Om du nu ev inte vill köpa en hos Psxcare, köp en Elite t,ex från elgiganten. Plocka upp sätt i nätsladden starta & tryck ut släden. Är det benQ så behåll om inte lämna tillbaka!

Comment

Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
            Hur jäkla jobbigt är det att gå efter denna instruktion?

http://www.chadledford.com/?p=50

Min egna åsikt är att i dagsläget har jag definitivt ingen nytta av 120Gb som siter i Elite, är inte så petig att jag måste ha en svart konsol & nöjer mig med en beige.

Om du nu ev inte vill köpa en hos Psxcare, köp en Elite t,ex från elgiganten. Plocka upp sätt i nätsladden starta & tryck ut släden. Är det benQ så behåll om inte lämna tillbaka!
            Uppmuntrande språk du använder.

Hur som helst, jag har sett den guiden förut och visst är den simpel. Men jag gillar ändå den svarta 360in och jag gillar inte att behöva pilla isär höljen etc. för att få saker att funka. Men visst, sparar man 1500kr är det värt att tänka över.

Hansi, hur ser det ut på prisfronten nu då? (se föregående inlägg)

Det gäller alltså följande två paket:

1) X360 Elite iXtreme BenQ
            2) X360 Premium HDMI iXtreme BenQ

Tacksam för snabbt svar!

PS. gnuttes, du lär inte kunna lämna tillbaka din nyköpta 360 om du brutit emballaget, dvs. för att plugga in och dra ut släden. Rätta mig om jag har fel. Jag tror inte att öppet köp gäller då.
            Last edited by VoRa; 2007-11-03, 13:29.

Comment

Snabba svar? Du har velat om ditt 360 köp i 4-5 veckor nu, så jag ser inte varför det är så himla bråttom nu....det kanske tar 4-5 veckor till innan du/vi ens hittar en ELITE nästa gång.

Priserna ser du dagligen på hemsidan.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har några ELITE över :-))

Varför inte kolla på kända annonsplatser ?

/Gem

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                  Snabba svar? Du har velat om ditt 360 köp i 4-5 veckor nu, så jag ser inte varför det är så himla bråttom nu....det kanske tar 4-5 veckor till innan du/vi ens hittar en ELITE nästa gång.

Priserna ser du dagligen på hemsidan.
                  Snabb respons är ju alltid uppskattat. En förutsättning för god service.

Hur som helst, jag visste inte att Elite var slutsåld överallt (att den var slut hos er visste jag). Nåväl, det blir bara att vänta.

Ps. Ni har inte listat priser för BenQ och det var det jag frågade efter.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X