Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjälp

hej!!
    jag har laddat ner olika spel till min moddade xbox 360, men har ingen aning vad ja ska göra me alla filerna "b-dgr.002" jag har extactat filen o har hittat en iso fil me 7gig men kan ej kopiera den lägga den på skrivboken så att ja kan bränna den
    kan någon hjälpa mig snälla

läs FAQ'n!!
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

lägga den på skrivboken för att bränna den?
      Verkar sakna en hel del grundläggande kunskaper.
      FAQ!!!

Comment

FAQ hittar du här http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27516

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
          lägga den på skrivboken för att bränna den?
          Verkar sakna en hel del grundläggande kunskaper.
          FAQ!!!
          Brukar inte alla extactat till skrivboken???
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av nemo79 Visa Inlägg
            hej!!
            jag har laddat ner olika spel till min moddade xbox 360, men har ingen aning vad ja ska göra me alla filerna "b-dgr.002" jag har extactat filen o har hittat en iso fil me 7gig men kan ej kopiera den lägga den på skrivboken så att ja kan bränna den
            kan någon hjälpa mig snälla
            1. Läs FAQn
            2. Läs FAQn igen
            3. Läs FAQn åter igen
            4. ... osv.

... och nej, jag driver inte. Emellanåt kan du ju glida runt här på forumet och läsa de trådar du tycker verkar vara av intresse. När du har koll på FAQn, då kan du börja ställa relevanta frågor. Lycka till!

Comment

oki
              tack

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                Brukar inte alla extactat till skrivboken???
                Vad är skrivboken

1. Packa upp filerna i valfri katalog med winrar
                2. ladda *.dvd-filen i clonecd eller imgburn efter du gjort lämpliga inställningar i programmet
                3. bränn ut på en verbatim DVD+R DL-skiva
                Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X