Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga ang Live banning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga ang Live banning

Om man blir bannad från Xbox Live hur ser man det?
    Går det helt enkelt inte att logga in på live alls?
    Tacksam för svar!

Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

en följd fråga då har en banad box här hemma om jag tar bort hddn och sätter den i en o bannad box blir den bannad då???
      Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

nej det är lungt.
        » Xbox360 FAQ

Comment

ok tack
          Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

VA? Den där infon finns inte på min XBOX 360. Det står bara att man inte kan ansluta till Live + någon felkod. :s Men sak samma... bannad är bannad

Comment

Men om man har ett flashat xbox och kör orginal spel på live är det väll ingen fara att bli bannad?

Comment

Original inlägg av maddiy Visa Inlägg
                Men om man har ett flashat xbox och kör orginal spel på live är det väll ingen fara att bli bannad?
                Nej, så vitt jag vet så är det lugnt. Precis som att det är 'lugnt' att köra iXtreme compatible spel (som är nedladdade) med iXtreme fw.

Comment

Om du inte har iXtreme 1.2 som firmware så riskerar du att få boxen bannad. Det spelar ingen roll om du kör backuperna online eller offline. Har du kört de senaste spelen eller loggat in på live så har du fått en uppdaterad dashboard installerad som kommer ihåg alla backuper den lyckats upptäcka att du stoppat i den. Skvallra till live kan den därmed göra när som helst.

(ovanstående är kvalificierade gissningar från mig, inget jag har konkret dokumentation över)
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men kvittar det vilken internet leverantör man har kolla dom fler leverantörer än andra?

Comment

Men kvittar det vilken internet leverantör man har kolla dom fler leverantörer än andra?
                      Vad har internetleverantör med saken att göra?
                      Du loggar ju in hos Microsoft när du spelar Live
                      » Xbox360 FAQ

Comment

vet inte bara undrade

Comment

Du Hansi vad tar ni för att flasha om ett xbox 360 med Xtream 5x?

Comment

Du Hansi vad tar ni för att flasha om ett xbox 360 med Xtream 5x?
                            http://www.psxcare.com/section.php?xSec=89

Comment

Lagrar den info om backuper även då man inte är uppkopplad mot Live. Har in uppdaterat min Samsungläsare men har heller aldrig ens kopplat in internetsladden. Det känns surt att uppdatera FW och kanske blir häflten av mina spel obrukbara. OM det går att åka dit utan att koppla in sladden, hur vet man då om man är bannad utan att koppla upp mot LiVE?
                              MVH/ STjernqvist

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X