Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fel firmware eller fel media??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fel firmware eller fel media??

Har bekymmer med mina brända XBOX360 spel.
    Jag kan se hela introt, men när det är till att ladda in spelet för att börja själva spelandet kommer det upp "This disc is unreadable"

Jag vet inte om det är mediat det är fel på eller om spelen inte är kompatibla med min firmware.

Jag har en MS28 flashad med iXtreme1.2C (slow)
    Skivorna med mediakod: RICOHJPND01 är brännda med Pioneer DVR-112D fw 1.22

Bland andra jag har problem att bränna..
    Project_Gotham_Racing_4_XBOX360-CCCLX
    BioShock-XBOX360-USA-DAGGER
    Bioshock.Uncut.PAL.XBOX360-SWAG

Jag har dock läst att mediat kan vara a och o men varför fungerar de så långt som att man kan se hela introt. Eller är det så att jag inte skulle flashat MS28 driven med "slow" version??

Snälla hjälp!!

prova me "fast" som är mest likt orginalet.. ja hade strul med en ms25 och slow, funkade bättre med fast (verbatim skivor)
    Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

Oki dok, får testa och flasha om till fast.

Comment

Vill med detta inlägget bara säga att det hjälpte med att flasha om driven till iXtreme 1.2C (fast).

Comment

Original inlägg av unirox Visa Inlägg
          Vill med detta inlägget bara säga att det hjälpte med att flasha om driven till iXtreme 1.2C (fast).
          kul det fungerade. bra att du kompletterade tråden med ditt resultat.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X