Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xboxen precis fixad hos psxcare, nu läser den inte brända spel.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xboxen precis fixad hos psxcare, nu läser den inte brända spel.

Hej!

Fick hem min xbox i torsdag, då funkade alla spel perfekt osv. Men efter några timmar spelande med mina bröder så läser den inte brända spel. Vi spelade väll i 3h.

Har två xboxar så fel på skivorna är det inte, den läser orginal men inte brända spel :/

Så nu undrar jag om det går på garantin hos psxcare eller måste jag betala en ny flashing eller vad som nu behövs? :s

Mvh Daanjeel

Flashningen KAN INTE sluta fungera. Prova andra skivor även om dom fungerar på en annan xbox. Alla dvdläsare är inte lika.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

tror du det kan ha något att göra med hastigheten jag bränner i? brände med 2.4x nyss och den skivan fungerade inte, halo 3 hoppas igång i bland osv...

Comment

Prova bränna snabbare.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X