Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon annan som har problem med live nu?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Någon annan som har problem med live nu?

Jag blev utloggad för en 30 minuter sedan och kan inte logga in igen. När jag kör nätverkstestet, så failar den på "xbox live" delen och ger mig följande felkoder:
    W: 0000 - 000B
    X: 0000 - F001
    Y: 0C88 - 1C40
    Z: 0000 - 0000
    Det har rapporterats om liknande problem i england, så jag vet inte om hela live ligger nere just nu eller om det bara är en tillfällighet.

Original inlägg av samplehead Visa Inlägg
    Jag blev utloggad för en 30 minuter sedan och kan inte logga in igen. När jag kör nätverkstestet, så failar den på "xbox live" delen och ger mig följande felkoder:
    W: 0000 - 000B
    X: 0000 - F001
    Y: 0C88 - 1C40
    Z: 0000 - 0000
    Det har rapporterats om liknande problem i england, så jag vet inte om hela live ligger nere just nu eller om det bara är en tillfällighet.
    Edit: Verkar ha komit igång igen

Comment

jag hade samma problem tidigare idag,, trodde jag vart bannad men så kom jag på att min box inte är moddad,,
      360 Elite (Falcon, 175w)
      Xbox (Första chippet som kom ut)

Comment

Jag har faktiskt problem just nu. Fick tillbaka min xbox idag, flashat o haft mig. Men när jag köt xbox live testet så får jag failed på "Xbox Live". Resten är confirmed. Jag blir rätt tokig.

Jag antar att jag är ensam, eller?
        Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
        Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
        Wii: _Chip: Wiikey
        Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

Original inlägg av Fook-me Visa Inlägg
          Jag har faktiskt problem just nu. Fick tillbaka min xbox idag, flashat o haft mig. Men när jag köt xbox live testet så får jag failed på "Xbox Live". Resten är confirmed. Jag blir rätt tokig.

Jag antar att jag är ensam, eller?
          Nej Live har varit nere ganska mycket till och från senaste dagarna.
          Xbox 360 Premium HDMI
          BenQ iXtreme 1.5

Comment

Original inlägg av kaffetandfen Visa Inlägg
            Nej Live har varit nere ganska mycket till och från senaste dagarna.
            Okay! Men jag har verkligen inte lyckats komma online en enda gång. Nu borde de väl funka?
            Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
            Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
            Wii: _Chip: Wiikey
            Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

jag var online flera timmar igår kväll utan problem

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X