Problemas. Haft min box i snart 10 månader o har aldrig strulat, förens nu de senare veckorna. Alla nya spel ja försöker bränna o lira, får boxen svårt o läsa.. "your disc is dirty". Alla gamla spel jag har är det inga problem o stoppa i o lira. Vad kan problemet vara? har alltid använt samma media när jag bränt. Har ju garanti kvar hos PSXCARE, nånting ni kan göra? DVDläsaren är en Hitachi. //MVH Micke
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Your disc is dirty
Collapse
X
-
Men det spelar väl ingen större roll hur länge du har haft den. Är den dålig så är den dålig och då måste den bytas ut. Blir den dålig efter 4 år får du köpa en ny och blir den dålig efter en vecka så får du väl ut en ny på garantin. Det finns ju liksom ingen osynlig regel som säger att allt håller i flera år utan minsta problem. Allt som ofta får man ju tyvärr erfara att man får dåligt tillverkade produkter och måste byta ut dom relativt snart =/PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
- Citat
- Flag
Comment
-
prova att uppgradera din brännares firmware och att bränna på olika media.Original inlägg av Pepzen Visa InläggBara haft brännaren i 3-4 månader, ock har inte bränt speciellt mkt. Har inte den senaste firmwaren, min är 10 månader gammal. kan det ha nåt med saken o göra ?
- Citat
- Flag
Comment

Comment