Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Your disc is dirty

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Your disc is dirty

Problemas. Haft min box i snart 10 månader o har aldrig strulat, förens nu de senare veckorna. Alla nya spel ja försöker bränna o lira, får boxen svårt o läsa.. "your disc is dirty". Alla gamla spel jag har är det inga problem o stoppa i o lira. Vad kan problemet vara? har alltid använt samma media när jag bränt. Har ju garanti kvar hos PSXCARE, nånting ni kan göra? DVDläsaren är en Hitachi. //MVH Micke

Din brännare kanske börjar säga upp sig.
    Xbox 360 Premium HDMI
    BenQ iXtreme 1.5

Comment

Njae.

Bara haft brännaren i 3-4 månader, ock har inte bränt speciellt mkt. Har inte den senaste firmwaren, min är 10 månader gammal. kan det ha nåt med saken o göra ?

Comment

Men det spelar väl ingen större roll hur länge du har haft den. Är den dålig så är den dålig och då måste den bytas ut. Blir den dålig efter 4 år får du köpa en ny och blir den dålig efter en vecka så får du väl ut en ny på garantin. Det finns ju liksom ingen osynlig regel som säger att allt håller i flera år utan minsta problem. Allt som ofta får man ju tyvärr erfara att man får dåligt tillverkade produkter och måste byta ut dom relativt snart =/
        PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
        PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
        PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
        360 JTAG Backup Console
        360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

jaha.

Vill bara utesluta nånting. Så att det inte är fel på Xboxen.

Comment

Original inlägg av Pepzen Visa Inlägg
            Bara haft brännaren i 3-4 månader, ock har inte bränt speciellt mkt. Har inte den senaste firmwaren, min är 10 månader gammal. kan det ha nåt med saken o göra ?
            prova att uppgradera din brännares firmware och att bränna på olika media.

Comment

Om dom gamla spelen du brännde förut fortfarande fungerar så är det nog inte Xboxen. De är nog lugnt
              Xbox 360 Premium HDMI
              BenQ iXtreme 1.5

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X