Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BenQ läsaren läser sämre än Hitachi/Sammy

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag kör "fast" och jag tycker inte alls det laddar långsamt. Kör verbatim i en 111L och bränner i 2,4x. helt perfekt tycker jag faktiskt!
    Xbox 360 Premium HDMI
    BenQ iXtreme 1.5

Comment

Original inlägg av kaffetandfen Visa Inlägg
      Jag kör "fast" och jag tycker inte alls det laddar långsamt. Kör verbatim i en 111L och bränner i 2,4x. helt perfekt tycker jag faktiskt!

va menas med "fast" ?

Comment

Jag kör quiet fw och bränner med en pioneer 112D (senaste fw) och automatisk hastighet. Bränner en skiva på 15-17 minuter. Funkar kanon för mig. Upplever att min Benq blev mycket snabbare i laddningstiden även fast jag valde quiet fw till den.

Comment

Original inlägg av dzl Visa Inlägg
          min fråga kvarstår:
          Hansi jag köpte med Prem. HDMI med BenQ hos er i måndags. Den läser riktigt långsamt, märkbart långsammare än min förra Hitachi, vissa videos hackar även nu vilket de inte gjorde med Hitachin. Vad göra?
          Jag bränner Verbatim i en Pioneer.
          En eller ett par 360 blev flashade med slow/quiet i måndags. Bara komma in så ändrar vi till fast.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            En eller ett par 360 blev flashade med slow/quiet i måndags. Bara komma in så ändrar vi till fast.
            klockrent tack!

Comment

Hej

Vad är skillnaden mellan Fast VS Slow?

Läser olika media bättre om det fast eller slow?

Är det större chans att bli bannad med slow?
              Last edited by 3875; 2007-11-02, 14:47.

Comment

jag har en benq oct2007, flashat med fast. verba skivor, pio 112d, bränner i 8x, funkar utan några som helst problem.

du som hade problem med att läsa skivor, jag gissar på att du inte har pionner brännare eller verbatim skivor? eller kanske bara en av de?

Comment

Original inlägg av tOPO Visa Inlägg
                  jag har en benq oct2007, flashat med fast. verba skivor, pio 112d, bränner i 8x, funkar utan några som helst problem.

du som hade problem med att läsa skivor, jag gissar på att du inte har pionner brännare eller verbatim skivor? eller kanske bara en av de?
                  jo båda...men verkar som jag har "slow"

Comment

Vad är det för skillnad på fast och slow? Vad är det för skillnad vid flashning?

Comment

Original inlägg av dzl Visa Inlägg
                      jo båda...men verkar som jag har "slow"
                      Slow orsakar problem med vissa spel, hack i spel, långsamma laddningtider, spel som fryser etc etc...
                      Det är säkert olika från läsare till läsare, men jag föredrar FAST, mindre problem och bättre avläsning av media.

Comment

Är det större chans att bli bannad med slow?
                        Det undrar jag oxå.

/Niklas

Comment

Ingen har blivit bannad så hur skall man veta det...
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag menar kollar MS sånna saker? Är det säkrare att köra med fast?

Comment

Återigen, svårt att veta sådant...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X