Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Naruto, musiken laggar och pausas ett tag.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Naruto, musiken laggar och pausas ett tag.

Någon som har samma problem med det,

I Naruto Rise of a Ninja till Xbox 360, ofta när jag spelar det så spinner cdn på som fan sen så slutar bakgrundsmusiken att gå, efter ett tag går den igång igen.

Undrar om detta är ett vanligt fel eller om det beror på min bränning, har aldrig haft något liknande.

Original inlägg av brownstone Visa Inlägg
    Någon som har samma problem med det,

I Naruto Rise of a Ninja till Xbox 360, ofta när jag spelar det så spinner cdn på som fan sen så slutar bakgrundsmusiken att gå, efter ett tag går den igång igen.

Undrar om detta är ett vanligt fel eller om det beror på min bränning, har aldrig haft något liknande.
    låter som den läser din skiva lite dåligt. kanske var skivan ett måndagsexeplar. eftersom du inte verkar ha problem med andra skivor så skulle jag prova med att bränna om den.

Comment

Jag har också problem med lagg. Spelar Bioshock. det hackar till, hela tiden. det liksom fryser sig i några hundradels-sekunder. Har bränt på Verbatim och i hastigheten 6x. någon som vet vad problemet är? elelr någon som har samma problem? fan vad allt ska krångla asså...

Comment

om ni har samsung/benq och kör SLOW firmware......

Comment

Original inlägg av tOPO Visa Inlägg
          om ni har samsung/benq och kör SLOW firmware......
          okej, men jag skickade in den till psxcare. fick tillbaka den idag. vad ska jag göra åt det då?

Comment

Original inlägg av Mitchi Visa Inlägg
            okej, men jag skickade in den till psxcare. fick tillbaka den idag. vad ska jag göra åt det då?
            du har nog fått FAST i den om du har samsung/benq, tror nog inte de flashar till slow om man inte ber om det specifikt.

Comment

Testa rensa cachen på hårddisken, har hjälpt för vissa med BioShock mflera..

To perform the function, access 'memory' in the system blade,
              and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X.
              The following message should appear:
              "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

If you initiate maintenance, the hard drive's cache will be cleared,
              including all software updates.
              Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

Original inlägg av s-p-d Visa Inlägg
                Testa rensa cachen på hårddisken, har hjälpt för vissa med BioShock mflera..
                den är i och för sig jäkligt full. har 200 mb kvar. ska pröva det! Tack för portal laggade inte. men det händer ju inte så mycket i det spelet dock.

räcker det inte om jag tar bort saker för hand, typ demos och liknande eller måste jag köra en full-rensning.

Comment

Original inlägg av Mitchi Visa Inlägg
                  den är i och för sig jäkligt full. har 200 mb kvar. ska pröva det! Tack för portal laggade inte. men det händer ju inte så mycket i det spelet dock.

räcker det inte om jag tar bort saker för hand, typ demos och liknande eller måste jag köra en full-rensning.
                  Gör knapp kombon som ja klistrade in i förra posten.. den tar bort cachen (som ligger GÖMD på hdd'n.. dvs du kan inte ta bort den manuellt).. rapportera gärna om de hjälpte
                  Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

Original inlägg av s-p-d Visa Inlägg
                    Gör knapp kombon som ja klistrade in i förra posten.. den tar bort cachen (som ligger GÖMD på hdd'n.. dvs du kan inte ta bort den manuellt).. rapportera gärna om de hjälpte
                    Gjorde knapp-kombinationen och rensade lite för hand. Funkar fortfarande inte, det laggar lite mindre om jag inte minns fel, men fortfarande störande mycket. t.ex m någon hoppar fram så hackar det till. . Half-life 2 episod 2 funkar inte heller i the orange box. stannar i laddningsrutan. Portal och liknande funkar.

konsolen låter betydligt mindre. varför gör den det? har jag bränt för sakta, för snabbt? brännde i 6x. några förslag?

Comment

Musiken och bilden hackar på Pro evolution soccer , men bara från början när jas startar skivan dr de visar filmsekvens med musik.

Jag tror de med hackande är att dvdläsaren är inte i DEFAULT läge, läser skivan för snabt eller försakta.

Enklaste är att sätta dit en Orginal spel så man får dvdläsaren i DEFAULT läge, funkar nästan alltid.

Sen är det bara o lira utan hack på hack i hack......
                      Last edited by coolcool; 2007-11-08, 18:23.

Comment

Original inlägg av coolcool Visa Inlägg
                        Musiken och bilden hackar på Pro evolution soccer , men bara från början när jas startar skivan dr de visar filmsekvens med musik.

Jag tror de med hackande är att dvdläsaren är inte i DEFAULT läge, läser skivan för snabt eller försakta.

Enklaste är att sätta dit en Orginal spel så man får dvdläsaren i DEFAULT läge, funkar nästan alltid.

Sen är det bara o lira utan hack på hack i hack......
                        Jag prövade detta. Det funkade inte. det hackar fortfarande. Men spelade original-Halo 3 och det flöt på utan lagg. Men spelade sen bioshock och det laggade fortfarande. tyckte det var konstig, för hur kan det funka perfekt med Halo och sen så laggar det på ett brännt spel. då verkar ju läsaren fungera.

Comment

Du har brännt lite misslyckad.
                          Ta och riskera en till DUAL LAYER VEBATIM skiva med 2x.
                          Och stäng av alla program och antivirus program zonealarm program osv allt du har ska du stänga. OBS!! glöm inte stänga av torrent program om du har.

Jag hade samma problem med SEGA RALLY spelet det hackade och på viss ställe sluta den ladda totalt.

Så jag gjorde det att jag stängde alla program och brände om spelat o den fungerade PERFEKT.

Ibland måste man riskera 2 verbatim för ett spel, det lönar sig eftersom XBOX360 spel är fantastiska.

Igår Riskerade jag 1 VB-skiva för NARUTO spelet o nu funkar den.

Comment

Original inlägg av coolcool Visa Inlägg
                            Du har brännt lite misslyckad.
                            Ta och riskera en till DUAL LAYER VEBATIM skiva med 2x.
                            Och stäng av alla program och antivirus program zonealarm program osv allt du har ska du stänga. OBS!! glöm inte stänga av torrent program om du har.

Jag hade samma problem med SEGA RALLY spelet det hackade och på viss ställe sluta den ladda totalt.

Så jag gjorde det att jag stängde alla program och brände om spelat o den fungerade PERFEKT.

Ibland måste man riskera 2 verbatim för ett spel, det lönar sig eftersom XBOX360 spel är fantastiska.

Igår Riskerade jag 1 VB-skiva för NARUTO spelet o nu funkar den.
                            Har bränt 5 skivor nu och 3 av dom fungerar inte överhuvudtaget och dom 2 andra laggar. Får väl bränna ut CoD 4 då, skiter i att spela dom andra, har prövat dom nu iaf. Half-life 2 episod 2 fungerade ganska bra laggade bara nån gång. men rätt mycket väggar och andra saker ser ut som konfetti. ska det vara så?

Comment

Brännde nu ut Call of duty 4. iXtreme boxen var ikryssad i XDVDMulleter så den borde vara patchad? Brännde nu i 2x.4x och nu läser den inte ens av skivorna. det står reading... sedan så slår det över till Open tray. och så händer inget. inget felmeddelande eller nåt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X