Original inlägg av Mitchi
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Naruto, musiken laggar och pausas ett tag.
Collapse
X
-
sökte fram ett tidigare inlägg av dig där du undrade om det skulle fungera med .. specification.. och.. Brännare: hl-dt-st DVDRRW GWA 4164b (LG).. använder du den fortfarande? uppgraderat firmware på brännaren? du verkar ha testat olika media, olika skrivhastigheter. gjort allt av detta.. köp mer lämplig brännare.. pioneer 112d tex.. finns trådar om det.. kostar bara någon hundring.. du kommer tjäna på det i längden så många felbränningar du verkar ha nu..
- Citat
- Flag
-
Har updaterat firmware och den ska ju funka å bränna. den klarar ju att bränna. Så det kanske inte fungerar om jag köper en ny brännare heller. ska pröva en gång till. om det inte fungerar så får jag väl köpa en ny brännare. eller så slänger jag skiten åt skogen. eller kör på original.Original inlägg av int21 Visa Inläggsökte fram ett tidigare inlägg av dig där du undrade om det skulle fungera med .. specification.. och.. Brännare: hl-dt-st DVDRRW GWA 4164b (LG).. använder du den fortfarande? uppgraderat firmware på brännaren? du verkar ha testat olika media, olika skrivhastigheter. gjort allt av detta.. köp mer lämplig brännare.. pioneer 112d tex.. finns trådar om det.. kostar bara någon hundring.. du kommer tjäna på det i längden så många felbränningar du verkar ha nu..
- Citat
- Flag
Comment
-
Köp orginal grabbar ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
brännde nu med 4x, det har inte laggat ett skit. Det kanske var den enda hastigheten som fungerade. får köra på det. brännde du också i den hastigheten?Original inlägg av Pluppen Visa InläggDen brännaren funkar bra, iaf för mig har brännt ut ca 25 spel med den!
Denna tråden skulle man kunna klistra och byta namn till hjälp vid fel av bränning eller nåt. för jag tror jag fick med allting som man kan gå fel i en bränning.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har provat i flera olika hastighete, och flera olika media typ Ritek,verbatim,traxdata mm. aldrig haft problem. updatera till sennaste FW.Original inlägg av Mitchi Visa Inläggbrännde nu med 4x, det har inte laggat ett skit. Det kanske var den enda hastigheten som fungerade. får köra på det. brännde du också i den hastigheten?
Denna tråden skulle man kunna klistra och byta namn till hjälp vid fel av bränning eller nåt. för jag tror jag fick med allting som man kan gå fel i en bränning.
- Citat
- Flag
Comment
-
det funkar nu. Men jag måste använda 4x, annars funkar det inte. hade nyaste firmwarenOriginal inlägg av Pluppen Visa InläggJag har provat i flera olika hastighete, och flera olika media typ Ritek,verbatim,traxdata mm. aldrig haft problem. updatera till sennaste FW.
- Citat
- Flag
Comment
-
Konstigt, men va bra att det funkaOriginal inlägg av Mitchi Visa Inläggdet funkar nu. Men jag måste använda 4x, annars funkar det inte. hade nyaste firmwaren
- Citat
- Flag
Comment

Comment