Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HD-DVD - 5 gratis filmer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HD-DVD - 5 gratis filmer

Tjena.

Jag köpte precis en HD-DVD till min 360 och fick då med en broshyr om 5 gratis HD-DVD filmer. Fylla i formuläret är ju inga problem, men sen ska man fylla i streckkodsnummer också. Är det någon som vet vilket nummer som åsyftas här? Jag har 3st vid min streckkod.

0Z0-00000
    SN:000000000000
    TEAM:ABCD

Siffrorna är bara exempel, men upplägget ser ut så. Är det SN de vill ha då eller?

Skulle tro att det är SN.
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Är det inte EAN-koden på förpackningen?
      Xbox 360 Premium HDMI
      BenQ iXtreme 1.5

Comment

Ehm... så vad är då EAN för något? Jag har inte en susning.

Comment

Original inlägg av Muyfa666 Visa Inlägg
          Tjena.

Jag köpte precis en HD-DVD till min 360 och fick då med en broshyr om 5 gratis HD-DVD filmer. Fylla i formuläret är ju inga problem, men sen ska man fylla i streckkodsnummer också. Är det någon som vet vilket nummer som åsyftas här? Jag har 3st vid min streckkod.

0Z0-00000
          SN:000000000000
          TEAM:ABCD

Siffrorna är bara exempel, men upplägget ser ut så. Är det SN de vill ha då eller?
          EAN (SN i detta fallet) är alltså numret under streck-koden på baksidan av fodradet. 7332431992641 är dvd-collection av gudfadern. googla på det numret så fattar du nog vinken..

Comment

Det är faktiskt så att SN inte är EAN, men den hittade jag bredvid, fast lite mindre. Mycket riktigt, när jag söker på det så får jag upp HD-DVD. Detta nummer är det alltså som de vill att jag ska fylla i?

Comment

Original inlägg av Muyfa666 Visa Inlägg
              Det är faktiskt så att SN inte är EAN, men den hittade jag bredvid, fast lite mindre. Mycket riktigt, när jag söker på det så får jag upp HD-DVD. Detta nummer är det alltså som de vill att jag ska fylla i?
              aha, där ser man.. lätt att röra ihop det ibland. precis det är det numret. det är ju ett sätt så du får rätt film, enkelt med (varje film har olika kod). är du fortfarande osäker så kan du alltid ringa och fråga någon support..

Comment

Tjena varför kan jag inte köra mina hddvd filmer i 1080p med component kabel ska funka vad jag vet i allafall eller gäller det bara spel då

Comment

svar här
                  "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X