Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Assassins Creed??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

vet någon om det går att bränna ut en ny skiva och använda samma sparfiler? det är ju själklart samma torrent.

Comment

Original inlägg av Mitchi Visa Inlägg
      vet någon om det går att bränna ut en ny skiva och använda samma sparfiler? det är ju själklart samma torrent.
      Samma spel = samma sparningar.

Comment

Original inlägg av kingrobin Visa Inlägg
        En fråga. Har ni connectat till Xboxlive och registerad de gamerscore ni har fått? Alltså... för spelet har ju inte släppt än i marknaden. Rädd för ban
        Alltså.. spelet skickas ju ut till affärer och annat innan det släpps...
        Kan ju va i affärer redan 1 vecka innan det släpps.
        Hur tror du det kommer ut på internet?

Någon som tar hem en kopia och lägger ut, sen kan vi tanka.

Sen har dom ju ett release datum som dom släpper spelet på marknaden, men det finns ju som redan ute dom trycker ju inte upp spelen på release dagen.

Comment

Hej
          Får ni en uppmaning att göra en uppdatering första gången ni skall spela ?

Mvh/Anderz3

Comment

Ja, men mitt problem är dirty disc
            t.e

Comment

Ni som fått igång spelet:
              Har ni varit tvungna att göra uppdateringen ?

Comment

Vet inte om man var tvungen att göra updateringen, var ju bara att installera å börja spela.. testade aldrig utan att göra det..

Comment

Jag körde update och det funka fint.
                  Men har problem med unreadable disc, ska göra en ny skiva i 4x och se om det blir skillnad. /Niklas

Comment

var ska man efter att man har dödat dem tre först "bossarna" ?

Comment

Original inlägg av xepez Visa Inlägg
                      var ska man efter att man har dödat dem tre först "bossarna" ?
                      http://www.gamespot.com/features/6182618/index.html

men det är roligare utan guiden.. men känns ju rätt trist att springa runt i timmar eller rida på den där jävla hästen runt, runt..

Comment

Original inlägg av nipokledo Visa Inlägg
                        Jag körde update och det funka fint.
                        Men har problem med unreadable disc, ska göra en ny skiva i 4x och se om det blir skillnad. /Niklas
                        BOZZIO: Ja, men mitt problem är dirty disc

Jag har brännt med CloneCD i 4x och jag får också dirty disc. nu vågar jag nog inte bränna ut igen. Jag får när man ska börja på andra mördningen, när man går till den där gubben som ger uppgifterna. någon mer som har problem där? vad ska jag göra åt det här? vill spela!

Comment

Original inlägg av Mitchi Visa Inlägg
                          BOZZIO: Ja, men mitt problem är dirty disc

Jag har brännt med CloneCD i 4x och jag får också dirty disc. nu vågar jag nog inte bränna ut igen. Jag får när man ska börja på andra mördningen, när man går till den där gubben som ger uppgifterna. någon mer som har problem där? vad ska jag göra åt det här? vill spela!
                          Jag har samma problem. jag har brännt med CloneCD 2,4x har varit problem under spelets gång och dåochdå kommer "this disc is unreadable" efter att startat om ett par gånger funkar det till slut. Men när jag kommit en bit in i spelet när man får en häst kommer samma problem igen och det funkar inte alls.
                          Samma händer när jag bränner i img-burn 2,4x.
                          Provade även att bränna CloneCD i 4x då funkade det inte att starta ens.

Är det någon som haft dom problemen och löst dem??

Comment

Original inlägg av Wonet Visa Inlägg
                            Jag har samma problem. jag har brännt med CloneCD 2,4x har varit problem under spelets gång och dåochdå kommer "this disc is unreadable" efter att startat om ett par gånger funkar det till slut. Men när jag kommit en bit in i spelet när man får en häst kommer samma problem igen och det funkar inte alls.

Jag hade exakt samma problem men jag byte firmwire till Samsung Extreme 1.3 och allt fungerar perfekt nu. Assassins Creed funka också kanonbra.
                            /Niklas

Comment

Original inlägg av Wonet Visa Inlägg

hade samma fel men gäller o ha rätt fungerande release o pal jag hade brännt tidigare utgåva som ej fungerade, tror det är största prb et annars kör jag i img burn eller xboxcreator i 2,4 gånger har oxo uppdaterat min firmware i pioneer brännaren funkar bra nu.
                              t.e

Comment

Tänkte bränna mitt första 360 spel nu ikväll när jag får hem min
                                Pioneer DVR-112 DVD±RW 18x DL tillsammans med Verbatim DVD-R DL 8.5Gb 4x

Blir till o försöka med Assassins.Creed.PAL.X360-Allstars ... vad tror ni? behöver jag uppdatera FW i brännaren om den är helt ny? Fick BOXEN flashad igår så den antar jag är av senaste FWn där.

Sedan.. IMGburn eller CloneCD ? vad sägs?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X