Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Assassins Creed??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bränner du med DVD-R kommer du bli mäkta besviken. Dock ett trevligt sätt att göra ett ölburks-underlägg av ;-)
    Det MÅSTE vara DVD+R

I övrigt behöver du nog inte uppdatera FW i brännaren.
    IMGBurn eller CloneCD spelar ingen större roll. Jag föredrar CloneCD, men det är en smaksak.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Helvete! haha
      Visste att man inte kunde med -R men jag har fått hjärnsläpp o beställt fel..
      har inte fått grejjerna än beställt från inwarehouse, men dock verkar dom inte ha +R DL.. får väll ta det nån annnastans? tur att du nämnde det!

TNX!

edit: har jag hittat rätt med dessa?

Verbatim DVD+R 8.5GB Double Layer 2.4xspeed cakebox 10pcs
      tänkte köpa från wes*ellcd.dk .. tyvärr verkar det inte gå o direktlänka dit?

Vill ha verbatim då det verkar som det bästa!

mvh
      Last edited by olympus; 2007-11-28, 15:40.

Comment

Original inlägg av olympus Visa Inlägg
        Helvete! haha
        Visste att man inte kunde med -R men jag har fått hjärnsläpp o beställt fel..
        har inte fått grejjerna än beställt från inwarehouse, men dock verkar dom inte ha +R DL.. får väll ta det nån annnastans? tur att du nämnde det!

TNX!

edit: har jag hittat rätt med dessa?

mvh
        Beställ från företag som börjar på swe & slutar på burn

Kanon deal på 20 pack tycker jag.

Comment

Original inlägg av olympus Visa Inlägg

mvh
          ja de funkar bra. de har också billiga 20pack verbatim på s w e b u r n . c o m *host* om du vill ha snabbare leverans

*tillägg*
          gnuttes: haha.. såg inte att du svarat.. jobbigt att forumet hänger sig ibland så man får reloada för att inlägget ska skickas
          Last edited by int21; 2007-11-28, 16:42.

Comment

oo tack för svaren igen!
            Grymt bra tips o allt!

Blir nog från sweburRn då, behövde bara få det bekräftat att det "funkar" därifrån..

Var bra priser där oxå .. Verbatim är ett måste, kör filmer på dem oxå!

Kommer väll tellbaka med nå mer frågor sen nrä jag har slaktat hälften av skivorna på misslyckade bränningar

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
              ja de funkar bra. de har också billiga 20pack verbatim på s w e b u r n . c o m *host* om du vill ha snabbare leverans

*tillägg*
              gnuttes: haha.. såg inte att du svarat.. jobbigt att forumet hänger sig ibland så man får reloada för att inlägget ska skickas
              Ha ha ha det kom ju fram iallafall!

Är grymt nöjd med mina Verbatim skivor samt pioneer brännaren.

Comment

satsa på img burn 2,4 gånger kör jag sedan kör jag verbatim + 2,4 of course annars xbox backup creator funkar för mig utmärkt
                t.e

Comment

brände nu precis Assassins.Creed.PAL.X360-Allstars
                  2.4x hastighet i cloneCD v5.3.1.0
                  med Pioneer DVR-112
                  traxdata skivor (DVD+R DL)
                  bränningen funkar utan problem..

Startar upp xboxen kommer in i xbox dashen..
                  sätter i skivan.. laddar... ladddar mer.. sedan *svart* ... laddar massor.. inget händer..
                  väntar ~20 min inget händer..
                  igna felmedelanden eller något!

slänger nog i en verbatim nu och testar..

Comment

Beställde nyligen ett nytt 20p innan kl 12 idag. De lyckades få iväg det med dagens post så kanske på måndag har man sina skivor. Otroligt snabb service.

Comment

Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
                      Beställde nyligen ett nytt 20p innan kl 12 idag. De lyckades få iväg det med dagens post så kanske på måndag har man sina skivor. Otroligt snabb service.
                      jag beställde 7 på morgonen en dag.. de tog emot leverans och behandlade den vid 11 tiden.. nästa dag hämtade jag ut skivorna vid 15tiden.. det är schysst.. beror iåfs var man bor och sträcka.. tydligen är det väl inte så långt ifrån..

Comment

Brände Assassins nu med en Verbatim i 4x.... funkar kanon!

Menar ni att ni beställde från swe*b uu rn ?

ska beställa därifrån nu tänkte jag...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X