Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur länge var din 360 i Tyskland? (ring of death)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur länge var din 360 i Tyskland? (ring of death)

Till mig sa MS ca 15 arbetsdagar.
    Hur många dagar fick du vänta?

//GroGGen
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Jag har inte fått mina boxar ännu status:

Xbox #1: 19 dagar (ej retunerad ännu)
    Xbox #2: 14 dagar (ej retunerad ännu)

Comment

min kom tillbaka på 19:e dagen.
      en av mina kunders maskin kom tillbaka på 19:e dagen den med.

Comment

....*puh* detta kommer bli en låång väntan.
        Damn, Assasins Creed hinner ju bli helt omodern inna jag får boxen igen...
        360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Comment

Jag blev glatt överaskad idag.. ringde på dörren så jag stängde som vanligt ner tv'n... Öppnade, där stod en kille från UPS med min Xbox, helt sjukt, hade inte ens fått svar om att den var klar eller nått.. Min låda var i 16 dagar där-- Fick en ny med Samsungläsare, hade hitachi tidigare .. Skickade in den flashad och med ett pajj klistermärke..

/Mike

Comment

Original inlägg av mikenova Visa Inlägg
            Jag blev glatt överaskad idag.. ringde på dörren så jag stängde som vanligt ner tv'n... Öppnade, där stod en kille från UPS med min Xbox, helt sjukt, hade inte ens fått svar om att den var klar eller nått.. Min låda var i 16 dagar där-- Fick en ny med Samsungläsare, hade hitachi tidigare .. Skickade in den flashad och med ett pajj klistermärke..

/Mike
            Haha! Stänger ner tv'n, klassisk Syrrans kille fick smaka på lagens långa arm efter att ha öppnat dörren utan att stänga av tv'n

Comment

lol tv'n

Comment

På UPS sida står det nu att min xbox kommer hem den 22:a (utan förhinder), får nog räkna med tidigast den 23:e iallafall.

Så den har varit borta sen den 25:e oktober till 23:e november isåfall, är väl ungefär vad man får räkna med

Comment

Min kommer imorgon, hoppas jag får en helt ny med benq läsare alltså...

Comment

Original inlägg av tOPO Visa Inlägg
                    Haha! Stänger ner tv'n, klassisk Syrrans kille fick smaka på lagens långa arm efter att ha öppnat dörren utan att stänga av tv'n
                    varför ska man stänga av tn:n för

det är väl smartare att öppna dörren någorlunda påklädd?
                    360 Elite (Falcon, 175w)
                    Xbox (Första chippet som kom ut)

Comment

tv-licensen kanske?

Comment

Original inlägg av Mahadeva Visa Inlägg
                        tv-licensen kanske?
                        finns "mute" knapp.. sen får man faktiskt ha en tv på prövotid i 15 dagar utan att betala licens.. tänk på det om ni råkar försäga er eller om de ser den

Comment

När man öppnar dörren ska tv'n vara avstängd och man ska helst vara påklädd. Det uppfattas av många som trevligt och hyfsat

Comment

Nu är även min andra xbox på väg hemmåt.. kan väl säga att det snitta runt ~25 dagar mer eller mindre för en xbox att fara ner och åter

Comment

Förbannade ... xbox360

Jaha. Min 360 var hemma i 4 veckor innan jag fick rödblink igen. När jag fick tillbaka den hade dom bytt moderkort och satt i BenQ läsare. Alltså har dom inte löst ett skit av problemet på MS. Denna gång stod xboxen helt fri ovanpå tv-bänken. Den var inte särskilt varm när det hände. Med andra ord tror jag inte problemet var värme överhuvudtaget. Första gången var den inte särskilt varm heller. Jag hade precis klarat tutorialen på Assassins Creed och såg med stor förväntan fram emot att få smyga runt i byn och mörda . Första scenen uppenbarar sig och hela systemet fryser. Sedan var det dags igen. Denna gång är den megadöd från start. Förra gången startade den en stund ibland. Men nu är det alltså stendött från början. Nä, riktigt less är jag på det här..
                              Kan inte MS ta lite ansvar. Jag kan inte hålla på att skicka min Xbox fram och tillbaka i tid och otid. Kan man inte begära att dom får skicka en NY. Inte hålla på att fusklaga den här hela tiden.
                              Jaja...kommer in på Torsdag för återställning av FW.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X