Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Laddningstider i nya spel samt Unrecognized Disc

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
    Jo jag läste det.
    Bränn i 4X!!

Ahh ska prova det !

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
      Jo jag läste det.
      Bränn i 4X!!
      funkade inte för mig...

Comment

Original inlägg av Mitchi Visa Inlägg
        funkade inte för mig...
        Inte här heller, men brände på en annan brännare så löste det sig.
        Vad gällande laddningstider så är det mitt firmwire som är gammal, ska byta imorn och testa vidare. //Niklas

Comment

Fem poäng till mig.

Comment

Jag får också dirty disc när jag kör Assassins Creed. Dock verkar det inte bara drabba brända spel och Xbox 360 utan även PS3. Saxat från gamerevolver.com:

"With the title out just over 2 days now, we have received hundreds of emails informing us that players copies of Assassins Creed, on both Playstation 3 and Xbox 360 have been freezing on load screens and in game."

Comment

Nu blir jag snart galen. Både Fifa 08 och Assassins Creed funkar inte. Jag har brännt först i x.2,24 sen i x4 men det vill inte funka. Jag kör nec brännare och Verbatim. Är det nåt nytt med spelen som gör att dem inte funkar? Får upp in princip hela tiden; "The disc could not be read. Clean with a soft cloth".

Comment

Inga problem för mig när jag kör Pioneer brännare samt Verbatim skivor samt bränner i 4x. Kör med Imgburn

Comment

Original inlägg av berget Visa Inlägg
                  Nu blir jag snart galen. Både Fifa 08 och Assassins Creed funkar inte. Jag har brännt först i x.2,24 sen i x4 men det vill inte funka. Jag kör nec brännare och Verbatim. Är det nåt nytt med spelen som gör att dem inte funkar? Får upp in princip hela tiden; "The disc could not be read. Clean with a soft cloth".
                  Jag har haft samma problem med dom spelen. /Niklas

Comment

Original inlägg av nipokledo Visa Inlägg
                    Jag har haft samma problem med dom spelen. /Niklas
                    Konstigt.. En polare till mig brände i maxhastighet, d.v.s. x8. Han spel funkar klockrent.. Är det något nytt med dem nya spelen som gör dem svårbrända?

Jag kör :
                    Brännare: Samsung SH-S182D
                    Skivor: Verbatim & Traxdata
                    Hastighet: 2,4 & 4

Frågan är om man ska testa att köra i x8?

Comment

Bara hoppas de kommer nån chip som man kan enkelt slippa Unreadable disc error, use soft clothe, red ring, blablabla.

De har ännnu inte hackat x 360 som det ska , Nu för tiden Xbox 360 är bara problem, idag fungerar spelet imorgon unreadable, sen nästa dag use clothe soft, nästa vecka fungerar spelet perfekt blablabla.

Vi får enkelt vänta på chip dagen som fungerar problemfritt.

Tänk WILDCARD på Ninteno om ni kommer ihåg den är full med damm i dagsläge men alla spel fungerar problemfritt.
                      De är en riktigt grej, Då fanns det riktiga hackare man saknar dem.

Comment

Original inlägg av coolcool Visa Inlägg
                        Bara hoppas de kommer nån chip som man kan enkelt slippa Unreadable disc error, use soft clothe, red ring, blablabla.

De har ännnu inte hackat x 360 som det ska , Nu för tiden Xbox 360 är bara problem, idag fungerar spelet imorgon unreadable, sen nästa dag use clothe soft, nästa vecka fungerar spelet perfekt blablabla.

Vi får enkelt vänta på chip dagen som fungerar problemfritt.

Tänk WILDCARD på Ninteno om ni kommer ihåg den är full med damm i dagsläge men alla spel fungerar problemfritt.
                        De är en riktigt grej, Då fanns det riktiga hackare man saknar dem.
                        vad är det här för skitsnack.. hacken som finns idag till 360 fungerar kanon. att en del folk har problem med skivor.. "read-disc error" i kombination med olika brännare, media och dvd-läsare i xboxen, vad har det med chip/firmwares att göra? hur kommer det sig att en del inte har något problem alls? att sen jämnföra wildcard och krets-system med dvd-media.. haha.. patetiskt..

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                          vad är det här för skitsnack.. hacken som finns idag till 360 fungerar kanon. att en del folk har problem med skivor.. "read-disc error" i kombination med olika brännare, media och dvd-läsare i xboxen, vad har det med chip/firmwares att göra? hur kommer det sig att en del inte har något problem alls? att sen jämnföra wildcard och krets-system med dvd-media.. haha.. patetiskt..
                          Håller med på den punkten. Det du talar om är ju sjukt.. Men jag blir oerhört förbannad på att dem nya spelen är svårare att bränna. Alla andra spel jag lirar funkar som klockan!

Comment

Håller med på den punkten. Det du talar om är ju sjukt.. Men jag blir oerhört förbannad på att dem nya spelen är svårare att bränna. Alla andra spel jag lirar funkar som klockan!
                            de nya spelen är inte svårare att bränna.

har likadan uppsättning som dig.

samsung sh-s182d (nyaste firmware) (winxp pro)
                            verbatim (bränner alltid i 2.4x)
                            imgburn
                            samsung ms28 i xbox. ixtreme 1.2c.

de gånger jag fått "read-disc" error är faktiskt med tom clancy's rainbow six vegas och bioshock.. det roliga är att det är orginalspel, inga repor synliga
                            Last edited by int21; 2007-11-19, 21:21.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                              de nya spelen är inte svårare att bränna.

har likadan uppsättning som dig.

samsung sh-s182d (nyaste firmware) (winxp pro)
                              verbatim (bränner alltid i 2.4x)
                              imgburn
                              samsung ms28 i xbox. ixtreme 1.2c.

de gånger jag fått "read-disc" error är faktiskt med tom clancy's rainbow six vegas och bioshock.. det roliga är att det är orginalspel, inga repor synliga
                              Har du lyckats bränna assassins?

Comment

Har du lyckats bränna assassins?
                                japp.. är i slutet på det.. inga problem alls. har inte haft något problem med något spel jag bränt.

Comment

Working...
                                X