Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

360, vill ha garanti byte.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 360, vill ha garanti byte.

Jag slog till med en 360 på releasedagen, är veäl 2 år sen nu. Jag har ju inte spelat jätte mycket varken totalt eller under längre stunder. Men det har fungerat mer eller mindre felfritt.

Men med alla som har haft fel på sina i början slog mig tanken att man kanske skulle färsöka få en garanti reparation/ny konsol innan garantin går ut.

hur kan man framkalla red ring of death eller vad det kallas, är väl det ända som är gararanterat för garanti, utan att göra för mycket påverkan på boxen?
    /Mr Walker - Xbox n00b

snö

Comment

Hahaha! Det låter kul. men du vet att du har 3 års garanti om du får Ring of death, så låt den stå på med tilltäppt luftintag/utblås. så lär det komma
      Xbox 360 Premium HDMI
      BenQ iXtreme 1.5

Comment

Funderade också på detta. I och med att var och varannan X360 strular lite då och då så är man ju förberedd på det värsta. Jag tänkte byta upp mig till en Elite för att få förnyad garanti (och som bonus: 120GB HDD, svart skal och HDMI) men får se hur det blir med det eftersom att flashing av Elite är en aning svårare.

Comment

ser dom om man haft det eller inte, eller kan man bara ringa och säga att man haft det.
          /Mr Walker - Xbox n00b

Comment

Flashning av Elite är inga problem.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X