Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fel Vid Bränning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fel Vid Bränning

Tjena, När jag ska bränna ett spel i clonecd så får jag fram ett detta felmeddelande "Bränning Till Pioneer DVD-RW DVR-111L misslyckades!".
    Samma när jag bränner i imageburn ser det ut såhär: http://img221.imageshack.us/my.php?image=afgx9.png
    och sedan när jag trycker på avbryt kommer detta felmeddelande upp: http://img221.imageshack.us/my.php?image=agjt4.png.

Jag använder mig av Pioneer 111d och jag har uppdaterat Firmwaren till Pioneer 111L 8.29 och jag använder Aone DVD+R DL 8.5GB skivor. Och på hemsidan jag köpte skivorna på står det att dom ska fungera felfritt med Pioneer 111 brännare.

Någon som skulle kunna veta vad det är för fel?
    Last edited by lolaern; 2007-11-20, 00:20.

"Power calibration error" är ett typiskt media fel när firmware i brännaren inte kommer överrens med mediatypen. Jag tycker du ska prova Verbatim.

Comment

Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
      "Power calibration error" är ett typiskt media fel när firmware i brännaren inte kommer överrens med mediatypen. Jag tycker du ska prova Verbatim.
      Okej, men jag har köpt 50skivor så jag vill gärna få dom att funka
      men finns det inget annat sätt?

Comment

Original inlägg av lolaern Visa Inlägg
        Okej, men jag har köpt 50skivor så jag vill gärna få dom att funka
        men finns det inget annat sätt?
        köpa ny brännare är ett annat billigt sätt.

Comment

Sälj skivorna till någon kompis & köp Verbatim!

Beställde ett 20p Verbatim för 441:- inkl frakt från ett tips härifrån.

Comment

Men på hemsidan jag beställde skivorna ifrån står det att dom ska fungera utmärkt med pioneer brännare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X