Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fel vid flashning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag anser att det bästa är att skicka in den på reklamation och få moderkortet utbytt mot det nya med extra kylfläns osv. Har man börjat mekka med x-clamp så minskar chanserna för att få en reklamation godkänd avsevärt, och man riskerar att förstöra mer än man reparerar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok perfekt då gör jag inte det då Men behöver jag ta bort flashningen ?

Comment

Jag har skickat in 2 boxar med flashningen kvar, båda gått igenom. Inte hört om någon som åkt dit på det men vill du vara säker så flashar du tillbaka.

Företaget som reparerar är hyrda av ms (har jag fattat det som iaf) och får betalt per reparerad box.. varför skulle de krångla med att neka reparation och inte få betalt?

Comment

ok nice Jag är en fegis så ja tror ja flashar tillbax det

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X