Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ingen ban - Nästa steg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ingen ban - Nästa steg

Hej. Har under hela året spelat på min xbox360 med Xtreme 5.3. På mitt Xbox har jag lirat både stealthpatchade och icke-stealthpatchade spel.

Nu skickade jag upp min Xbox för uppgradering till Ixtreme 1.3 för någon vecka sedan. Fick hem den idag och märkte till min stora förvåning att den fortfarande inte var bannad när jag körda "test xbox live connection".

Nu är frågan: Hur går jag tilll väga nu? Kommer xboxen bannas i nästa våg så att jag egentligen kan spela vilka spel som helst eller finns det chans att MS inte har lagrat det jag gjort än?

Det säkraste är då kanske att spela spel som är 100% säkra med crc osv? Hur testar jag detta då? Har hört att mulletern visat sig vara osäker. Finns det några spel som är helt säkra vad vi vet?

Bör jag köra in min live-kod nu eller avvakta ifall jag kanske får köpa en ny box om risken att jag blir bannad i nästa våg är stor?

Som sagt, många frågor. Jag vore oerhört tacksam om jag kunde få svar på de ni kan Vågar inte riktigt köra igång något spel förren jag hört vad ni har att säga.

Mvh Chs
    Last edited by Chsandberg; 2007-11-26, 18:51.

Din box har inte hunnit skvallra för Live ännu.
    Börjar du spela så kommer den göra det, å då blir du fömodligen bannad efter ett tag.... tyvärr.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Chsandberg Visa Inlägg
      Bör jag köra in min live-kod nu eller avvakta ifall jag kanske får köpa en ny box om risken att jag blir bannad i nästa våg är stor?
      Om du blir bannad kan du fortsätta använda ditt Live-konto med prenumeration på en ny box. Du förlorar inte de xbox gold-månader du köpt till första boxen.

Comment

Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
        Om du blir bannad kan du fortsätta använda ditt Live-konto med prenumeration på en ny box. Du förlorar inte de xbox gold-månader du köpt till första boxen.
        Det kan man väl inte? Min bror har också ett 360 men jag kan inte spela live på det med mitt acount även om jag har köpt live och aktiverat det på mitt acount på min box.

Comment

Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
          Helt korrekt

Comment

Original inlägg av campar Visa Inlägg
            Det kan man väl inte? Min bror har också ett 360 men jag kan inte spela live på det med mitt acount även om jag har köpt live och aktiverat det på mitt acount på min box.
            Du har ju skapat ett eget live konto med login etc.
            Så du behöver bara göra en ny game profil på hans xbox sen loggar du bara in med dina uppgifter på live.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X