Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med B mode i Vt6421

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med B mode i Vt6421

jag har en hitachi 46 drive och en via VT6421 card och när jag ska slaxa det så står det: sata1: port is slow to respond, please be patient och sendan en massa error

jag har kommit in i m bode förut med denna komination och dte är enbart dnena kombination som jag kan utgöra spoofing å flash på 46 driven eller finns det andra sätt.

prövade connectiity kit och kom in i b mode med när man skulle flasha med toolbox så står det error elelr cannot read from drive

snälla hjälp!

Vt6421 är köpr ifrån psxcare och deras updatering

har 3st xboxar som behövas byta drive på

Long

Jag rekommenderar Xecuters USB/SATA adapter för flashning av hitachi upp till och med v56
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

oki hansi.. om du kan garantera att usbsata gör så att jag kan använda toolbox som det ska utan att klydda så köper jag ett av er.
      är det inte det så ska jag ha pengarna tillbaka och du står för frakten. våga du garantera det . ni som bruka byta ut benq förut med ersatta drives.. använde ni usb sata för att byta key,flash sting,flash key och flasha firmware?

Comment

Ja det fungerar garanterat, men INTE på hitachi 78/79

Glöm inte att du INTE kan använda "internal flasher" på din hitachi, du måste välja rätt external flasher.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X