Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lista med spel som fungerar med iXTREME 1.2?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

yay! crysis till 360
    har någon nån aning om när det kommer? under 2008?

Comment

Yipeee! Första spelet är igång! Felet jag gjorde var att inte ha rätt brännarprogram. Nu kör jag med CloneCD och julen är räddad! Barnen kommer att vara er hjälpsamma väldigt tacksamma!

Comment

Grattis!
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

Eftersom allt fungerade enligt riktigt bra support via detta forum och det är lite tid kvar till jul passar jag på att ställa ytterligare frågor.
          Ja, dvc-dc. Crysis längtar jag efter. Har inte en susning om när. Kanske till våren.
          Lite dumma frågor:
          För detta är väl ett forum och dumma frågor är tillåtna.
          Har nu en ny consol och jag undrar nu vad jag vi behöver hårddisken till.
          Tips efterfrågas.
          Varför är det bra att spela online?
          Kan tyckas en Extremt idiotiskt fråga när jag har en tråd om ixtreme, men jag frågar iallafall.
          Jag skall förklara i förväg.
          Jag/vi/familjen har länge tänkt köpa en consol. För det blir mycket billigare i längden än att uppdatera alla datorer med grafikort, ram-minne, cpu etc.
          Jag tänker framåt. Det är svaret.
          D.v.s. om jag har betalat uppemot 6 lakan? för spel så vill jag den dagen jag själv vill spela inte vara begränsad till något. Har consolen möjlighet att spela online den dagen, ja då skall jag också kunna det. Ingen skall banna min egen consol.
          Nu tror jag att jag kan det. Efter julhelgen får ni veta hur det gick för jag skall absolut testa alla funktioner. Skall bli grymt skoj.
          För att nämna förnamnet. Tror att jag siktar in mig på Colin Mc Rae som jag redan kan i ?den verkliga världen? Ha
          /user

Comment

Original inlägg av user491 Visa Inlägg
            Ja, dvc-dc. Crysis längtar jag efter. Har inte en susning om när. Kanske till våren.
            vad jag läst så blir det ett "nytt" crysis till konsol. tydligen blir det inte ens någon portning av spelet som finns till pc. varken 360 eller ps3 har maskinvara att klara av tekniken som crysis till pc använder därav det beslutet. du kan googla på det så kanske du finner mer info.. detta läste jag för någon vecka sen. time will tell..

Har nu en ny consol och jag undrar nu vad jag vi behöver hårddisken till.
            spara savegames, demos, xbox 1 spel, om du laddar något från live.

Varför är det bra att spela online?
            kul, utmaning, tävling? många föredrar att spela med varandra eller mot människor än att spela mot ai (dator). svårt att svara bra eller inte på den. tycker du hellre om att spela schack mot dator eller människa? kanske förklarar det bättre..

Tror att jag siktar in mig på Colin Mc Rae som jag redan kan i ?den verkliga världen?
            colin dirt är jävligt skoj, frustrerande och kräver koncentration..

Comment

Eftersom jag redan har berättat hur det gått från den dagen jag fick consolen i händerna känner jag mig manad att fortsätta berätta. Ikväll har jag testat nätmöjligheten, och medans jag väntade på min kära så provade jag bara på skoj att plugga in min mobil, och vad ser jag om inte alla filer på den! Coolt. Nätet funkar också. Xboxlive. Är så himla nöjd måste jag säga. Dessutom funkar också spel som inte utlovar stealth-mode i .nfo-filen. Undrar lite dock varför hårddisken (HD:n) inte har mer än 14 gigs kapacitet när det utlovade är 20. Men det är en parentes. Nu är nästa projekt att testa consolen med hdmi och i vardagsrummet med 5.1 ljudanläggningen och en annan tv.
              För det blir nog den vi skall köra på på julafton.....Om det kommer en tomte i år....
              Hoppas det!

/user

Comment

user491: Du får inte tillgång till 20GB liksom när du inte får tillgång till hela 250GB när du köper en ny hårdisk på 250GB, utan får istället 232GB.

Resterade utrymmet är reserverat för system-filer osv.

Comment

tänk på att du kanske har något demo eller trailer-filmer på hårdisken när du köper den. ta bort detta skräp och du får mer utrymme..

Comment

Jag misstänker att XBOX stödet kan äta lite utrymme också, eftersom ett XBOX spel tycker att det skall finnas diverse temporära partitioner X/Y/Z på 700MB styck t.ex.
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X