Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

assassins creed startar...ibland

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• assassins creed startar...ibland

tja!

Först kan det vara bra att veta att jag har en benq läsare, kanske det som är problemet... Är så att det assassins creed jag brännt (allstar release) startar ibland, men oftast inte. Är detta vanligt förekommande, finns det något "knep" som man kan använda för att få det att starta varje gång?

Vill minnas att det här felet fanns tidigare med äldre versioner av firmware men kan inte hitta någon info om detta...

Om du kör med FAST fw så pröva QUIET.

Vad har du använt för skiva? Brännare? Hastighet?
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Comment

funkar alldeles utmärkt för mig har fortfarande den första firmwiren till hitashi brännare P-11d werbatim 2.4 ser alltid till o ha en nystartad dator innan ja bränner lägger filerna i en separat mapp inga andra prog i gång under bränning aldrig missat en enda bränning sen jag vid tagit dessa åtgärder

Comment

även gällande firmwiren på brännaren uppgraderade den först men återstälde den senare till orginal ty de funka sämre med nyare firmwire

Comment

har en 111d brännare, använder bara verbatim skivor och bränner på 2.4 ggr. Inget annat spel beter sig på det där sättet än just assassins creed och jag har brännt 10-15 spel totalt...

Hur ändrar man läsarens hastighet? Är inte ens säker på att jag har multispeed firmware men ifall jag har det, hur gör jag?

Comment

kör cloneCD ... 4x ... funkade för mig på en verbatim
            inga som helst probbs

Comment

Vilken release har ni som fått det att fungera felfritt på benq?

Comment

hade problem idag när jag kom hem från jobbet att starta det... Satte då i en orginal skiva och satte sedan i Assasin igen.. Då fungerade det...

Comment

hmm det kan ju vara värt att testa, tack för tipset

Comment

Original inlägg av neonille Visa Inlägg
                    hmm det kan ju vara värt att testa, tack för tipset
                    Ja man hoppas ju på att det bara inte va slumpen Ska tillägga att jag prövade massa saker innan. Stängde av och på. Dvdn ut och in. Men efter detta funkade det...

Fungerade det för dig?

Får väl tillägga att när jag kom hem från "tjejen" nu så ville det inte starta igen... Prövade då med orginal och sedan Assasin igen och vips så funka det knepigt, kan kanske vara så att lasern tappar läget
                    Last edited by Playtoy; 2007-12-03, 04:07.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X